Κατσίκης, Νικόλαος (2011) Βιομηχανικό μάρκετινγκ. Βασικές αρχές, μεθοδολογία ανάπτυξης και διαφορές σε σχέση με το καταναλωτικό. Αναφορά μελέτης περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT66_2011.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (548kB) |
Abstract
Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στην ανάλυση του βιομηχανικού μάρκετινγκ. Αρχικά αναφέρεται ο ορισμός του βιομηχανικού μάρκετινγκ και γίνεται ανάλυση της βιομηχανικής αγοράς στις των βασικές έννοιες και στο τρόπος λειτουργίας της. Παρουσιάζεται εκτενώς η δομή του βιομηχανικού μάρκετινγκ, η επίδραση του σε όλο το φάσμα της επιχείρησης και οι ιδιαιτερότητές του. Τονίζονται οι διάφορες μεταξύ του βιομηχανικού και του καταναλωτικού μάρκετινγκ με σκοπό να προσδιοριστεί με σαφήνεια ο ρόλος που έχει ο καθένας. Γίνεται μελέτη περίπτωσης βιομηχανικού μάρκετινγκ επιχείρησης που ασχολείται με την παραγωγή μηχανημάτων στον κλάδο των υαλοπινάκων και επεκτείνεται στην παραγωγή και πώληση λάστιχων για κουφώματα αλουμινίου. Μέσα από την εργασία αυτή γίνεται μια προσπάθεια προώθησης, κατανόησης και διαφοροποίησης του βιομηχανικού μάρκετινγκ από το καταναλωτικό.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Καραγιάννης Αθανάσιος |
Uncontrolled Keywords: | Καταναλωτικό μάρκετινγκ, Επιχειρηματικότητα, Υαλοπίνακες |
Subjects: | Β > Βιομηχανία - Διοίκηση και οργάνωση Μ > Μάρκετινγκ |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 05 Jun 2015 17:15 |
Last Modified: | 15 Oct 2015 07:52 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2917 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |