Καπαγιαννίδου, Μαρία and Ρεφανίδου, Αριάδνη (2014) Εθνικά βραβεία ποιότητας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
L103_2014.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Η ποιότητα αποτελεί πρωτεύων παράγοντα για την επιτυχία κάθε επιχείρησης αφού είναι το πρώτο πράγμα που θα απασχολήσει τον πελάτη. Η ικανοποίηση του πελάτη είναι ο στόχος της κάθε επιχείρησης αφού έτσι μεγιστοποιούνται οι πωλήσεις και κατά συνέπεια και τα κέρδη. Πρώτοι οι Ιάπωνες έδωσαν βαρύτητα στην ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών και ήταν οι πρώτοι που θέσπισαν εθνικά βραβεία ποιότητας. Σήμερα τα εθνικά βραβεία ποιότητας υιοθετούνται από όλο και περισσότερα κράτη σε όλο τον κόσμο αφού προάγουν τον ανταγωνισμό και την ευγενή άμιλλα μεταξύ των επιχειρήσεων και αποτελούν ώθηση για βελτίωση των προϊόντων τους. Στην Ελλάδα δεν υπάρχει κάποιο εθνικό βραβείο ποιότητας επιχειρήσεων μέχρι στιγμής γίνονται όμως προσπάθειες και η πραγματοποίηση του μέσα στα επόμενα χρόνια κρίνεται επιτακτική και απαραίτητη.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Καταραχιά Ανδρονίκη |
Uncontrolled Keywords: | Διοίκηση ολικής ποιότητας, Διεθνή βραβεία και μοντέλα ποιότητας, Βραβεία ποιότητας στην Ελλάδα |
Subjects: | Δ > Διοίκηση ολικής ποιότητας Π > Ποιότητα υπηρεσιών |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 28 Apr 2015 13:54 |
Last Modified: | 28 Apr 2015 13:54 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2906 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |