Τσιγαρίδας, Νικόλαος (2014) H διαχείριση των πελατειακών σχέσεων CRM και η ελληνική πραγματικότητα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
L92_2014.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Η εργασία, έχει ως σκοπό την μελέτη και παρουσίαση του συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) και την εφαρμογή του στην ελληνική επικράτεια. Στην αρχή γίνεται μια θεωρητική ανάλυση του τι είναι πελάτης, τις κατηγορίες και τους τύπους των πελατών, την σημασία της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας, την εξυπηρέτηση και αφοσίωση του πελάτη καθώς και στους λόγους απομάκρυνσης του πελάτη από την επιχείρηση. Στην συνέχεια γίνεται αναφορά στην θεωρητική βάση των CRM συστημάτων μέσα από το marketing και τις διάφορες μορφές του. Αμέσως μετά αναλύεται η έννοια ,τα είδη, οι κανόνες, τα πλεονεκτήματα και οι λόγοι αποτυχίας του CRM καθώς και η οργάνωση και η αρχιτεκτονική του. Επιπλέον γίνεται αναφορά στην ελληνική πραγματικότητα με παραδείγματα ελληνικών επιχειρήσεων που εφαρμόζουν το CRM και ακολουθεί μια έρευνα με ερωτηματολόγιο σχετικά με την εφαρμογή του στις τράπεζες στην Ελλάδα. Στο τέλος παρατίθενται τα συμπεράσματα της παρούσης εργασίας.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Πιτόσκα Ηλέκτρα |
Uncontrolled Keywords: | CRM, Εξυπηρέτηση πελάτη, Μάρκετινγκ, Συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων, |
Subjects: | Π > Πελατειακές σχέσεις |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 28 Apr 2015 12:52 |
Last Modified: | 28 Apr 2015 12:52 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2900 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |