Γιαννακάκου, Δήμητρα and Κόσσυφα, Ελένη and Παπανικολάου, Βασιλική (2014) Διαφήμιση, διαφημιστική καμπάνια. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
L63_2014.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Στην συγκεκριμένη εργασία θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε το τι είναι ουσιαστικά η διαφήμιση και η διαφημιστική καμπάνια, ποιους στόχους έχει και ποιους σκοπούς εξυπηρετεί. Ποιος είναι ο οικονομικός της ρόλος και τι αντίκτυπο δημιουργεί στην πραγματική οικονομία. Επιπλέον θα αναφερθούμε σε κάποιες περιπτώσεις για να κατανοήσουμε το θέμα καλύτερα.Τέλος θα καταλήξουμε σε κάποια συμπεράσματα τα οποία θα έχουμε αποκομίσει από την έρευνα μας αυτή.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σαριαννίδης Νικόλαος |
Uncontrolled Keywords: | Διαφήμιση, Διαφημιστική προπαγάνδα, Διαφημιστική καμπάνια, Διαφήμιση και οικονομία, |
Subjects: | Δ > Διαφήμιση Δ > Διαφημιστικές εταιρείες |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 27 Apr 2015 10:18 |
Last Modified: | 27 Apr 2015 10:18 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2840 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |