Τσαουσίδου-Καρολίδου, Κατερίνα (2014) Το κόστος της διαφήμισης στο ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
L58_2014.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (11MB) |
Abstract
Με την εμφάνιση του διαδικτύου καθώς και οποιουδήποτε νέου μέσου, ο τομέας της επικοινωνίας αναμφισβήτητα επηρεάζεται. Η επίδραση αυτή πηγάζει κυρίως από την τεχνολογία του νέου μέσου. Η ζωή μας με την παρουσία του διαδικτύου έχει απλουστευτεί όσον αφορά την πρόσβαση στην πληροφόρηση και την ενημέρωση. Ένα φαινόμενο που παρατηρείται πιο έντονα τα τελευταία χρόνια είναι οι διαφημίσεις μέσω του διαδικτύου. Ολοένα και περισσότεροι στρέφονται στο τομέα της διαφήμισης μέσω του διαδικτύου. Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο την κοστολόγηση των διαφημίσεων στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Αν και ουσιαστικά το κόστος τον διαφημίσεων στο ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ένα μεταβλητό ποσό παραθέτονται αναλυτικά οι παράγοντες που το επηρεάζουν και το καθορίζουν καθώς επίσης και ενδεικτικά παραδείγματα κοστολόγησης των διαφημίσεων αυτών
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σαριαννίδης Νικόλαος |
Uncontrolled Keywords: | Διαφήμιση, Ηλεκτρονικό εμπόριο, Διαδικτυακή διαφήμιση, Social media και διαφήμιση, Λειτουργία του CPC, Διαφημίσεις CPM |
Subjects: | Δ > Διαφήμιση Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 27 Apr 2015 10:00 |
Last Modified: | 13 Jul 2015 08:01 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2831 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |