Κολυβάς, Νικόλαος (2014) Μελέτη εγκατάστασης call center. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
H85_2014.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (5MB) |
Abstract
Τα τελευταία χρονιά στην χωρά μας έχουν αναπτυχθεί πάρα πολύ οι τηλεφωνικές εταιρίες δηλαδή εταιρίες που υποστηρίζουν τις κλήσεις από κάποιες άλλες εταιρίες όπως για παράδειγμα μια εταιρία μπορεί να παρέχει υπηρεσίες στην Vodafone είτε κάνοντας πωλήσεις είτε λειτουργώντας σαν αυτούσιο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης ή όπως για παράδειγμα το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της apple για το iPhone που μάλιστα εδρεύει στην Ελλάδα για όλο τον κόσμο. Ένα τηλεφωνικό κέντρο για να λειτουργεί σωστά θα πρέπει να έχει και εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις. Στην παρακάτω μελέτη θα παρουσιάσουμε την διαδικασία με την οποία «στήνεται» ένα τηλεφωνικό κέντρο.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Πουλάκης Νικόλαος |
Uncontrolled Keywords: | Τηλεφωνικά κέντρα, Τηλεφωνικές κλήσεις, Συστήματα ασφαλείας, Ασθενή και ισχυρά ρεύματα, Μελέτη φωτοτεχνίας |
Subjects: | Τ > Τηλεπικοινωνιακά συστήματα Τ > Τηλεφωνική επικοινωνία |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 27 Apr 2015 07:35 |
Last Modified: | 27 Apr 2015 07:35 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2809 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |