Δημοσθένους, Αθηνά (2012) Βιολογικά καλλυντικά από ελληνικές επιχειρήσεις: ανάπτυξη και διεθνής προσανατολισμός. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT16_2012.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (936kB) |
Abstract
Στην παρούσα εργασία, θα γίνει αναφορά στις στρατηγικές διεθνοποίησης των εταιριών, καθώς και αν αυτές βοήθησαν κάποιες ελληνικές εταιρίες που έχουν πετυχημένη παρουσία σε διεθνείς αγορές να εδραιωθούν στο χώρο. Οι συγκεκριμένες εταιρίες είναι οι εταιρίες φυτικών καλλυντικών ΚΟΡΡΕΣ και APIVITA που δραστηριοποιούνται σε πάνω από δεκαπέντε χώρες, η καθεμία είτε με φυσική παρουσία είτε μέσω διανομέων. Η δυναμική τους και η σχεδίαση νέων επενδύσεων δείχνει μία ισχυροποίηση και ανοδική τάση των συγκεκριμένων εταιριών σε έναν κλάδο στον οποίο δραστηριοποιούνται και διεθνείς πολυεθνικοί κολοσσοί, που σημαίνει ότι ο σχεδιασμός, η τεχνογνωσία και οι προσεκτικές κινήσεις και όχι το μέγεθος της αποτελούν εχέγγυα για μια πετυχημένη παρουσία ελληνικής εταιρίας στη διεθνή σκηνή.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Βλάχβεη Ασπασία |
Uncontrolled Keywords: | Φυτικά καλλυντικά, Εξαγωγικές στρατηγικές, Δίκτυα διανομής, Βιομηχανία καλλυντικών |
Subjects: | Ε > Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα Κ > Καλλυντικά |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 06 Jun 2015 15:37 |
Last Modified: | 07 Oct 2015 11:31 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2639 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |