Μπακέας, Παναγιώτης (2013) Κοινωνικοί συνεταιρισμοί. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D41_2013.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (3MB) |
Abstract
Η εργασία αναλύει τις βασικές λειτουργίες της έρευνας αγοράς και του μάρκετινγκ και πως μπορούν να αξιοποιηθούν στην αποτελεσματικότερη λειτουργία των κοινωνικών συνεταιρισμών. Δίνεται ο ορισμός και η ανάλυση της έρευνας αγοράς, το σχέδιο μάρκετινγκ και οι στρατηγικές ανταγωνισμού σε μια δυναμική αγορά. Εξετάζεται ο τρόπος λειτουργίας των κοινωνικών συνεταιρισμών και το νομικό πλαίσιο στο οποίο υπάγονται. Επίσης αναπτύσσεται ένα παράδειγμα κοινωνικού συνεταιρισμού στον τομέα της υγείας και ένα παράδειγμα συνεταιρισμού στον τομέα της γεωργίας. Συμπεραίνουμε ότι οι κοινωνικοί συνεταιρισμοί χρησιμοποιούν τις αρχές του μάρκετινγκ και της έρευνας αγοράς περισσότερο εμπειρικά και λιγότερο συστηματοποιημένα. Μια συστηματικότερη εφαρμογή των αρχών του μάρκετινγκ θα βοηθούσε τους συνεταιρισμούς να προσαρμοστούν ταχύτερα σε μια μεταβαλλόμενη αγορά.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σαριαννίδης Νικόλαος |
Uncontrolled Keywords: | Συνεταιρισμοί επιχειρήσεων, Αγροτικοί συνεταιρισμοί, Κοινωνικοί συνεταιρισμοί υγείας, |
Subjects: | Σ > Συνεταιρισμοί |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 24 Apr 2015 09:18 |
Last Modified: | 24 Apr 2015 09:18 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2635 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |