Ασλανίδου, Αναστασία (2013) Λιανική αγορά τροφίμων και η δυναμική των μικρομεσαίων καταστημάτων των εναλλακτικών τροφίμων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D23_2013.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (3MB) |
Abstract
Το θέμα της παρούσας μελέτης είναι πως οι μεγάλες αλυσίδες λιανικής εμπορίας τροφίμων θα συνεχίσουν να είναι πόλος έλξης του καταναλωτή. Οι αυξανόμενες τιμές των σούπερ μάρκετ, στην αγορά τροφίμων, ωθούν τον καταναλωτή να επιλέγει τα καταστήματα εναλλακτικών τροφίμων, δηλαδή αυτά με τις χαμηλότερες τιμές, βιολογικά, υγιεινά τρόφιμα ή προϊόντα παραδοσιακά παρασκευασμένα από συνεταιρισμούς γυναικών, εναλλακτικές πωλήσεις. Αυτός όμως ο ανταγωνισμός έχει ωθήσει τους εμπόρους των καταστημάτων αυτών να ρίχνουν τις τιμές, έτσι ώστε επιστρέφοντας ο καταναλωτής σε αυτά, να ανεβάσουν τα κέρδη τους. Όμως αυτό οδηγεί στο αντίθετο αποτέλεσμα που είναι η αύξηση του τζίρου των μικρομεσαίων καταστημάτων, όπως είναι τα μπακάλικα της γειτονιάς. Στόχος της εργασίας αυτής είναι να υιοθετηθούν τρόποι που θα προσελκύσουν τον καταναλωτή στην αγορά προϊόντων από τα μικρομεσαία καταστήματα έτσι ώστε να επιτευχθούν τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σαριαννίδης Νικόλαος |
Uncontrolled Keywords: | Αλυσίδες λιανικής εμπορίας τροφίμων, Αγορά τροφίμων, Λιανικό εμπόριο, Μικρομεσαία καταστήματα, Λιανεμπόριο, Εναλλακτικά τρόφιμα |
Subjects: | Λ > Λιανικό εμπόριο |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 24 Apr 2015 07:54 |
Last Modified: | 24 Apr 2015 07:54 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2615 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |