Γάκης, Άγγελος-Χρήστος (2013) Sports management. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D7_2013.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (11MB) |
Abstract
Η νέα εποχή επιφέρει στον αθλητισμό πολλούς από τους φόβους, τις προσδοκίες και τις δυνατότητες που επιφυλάσσει για άλλες επιχειρήσεις και δραστηριότητες. Ίσως το αυξανόμενο κόστος περιορίσει τους φιλάθλους που πηγαίνουν συχνά στο γήπεδο, πράγμα το οποίο μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την προσφυγή τους στην τηλεόραση ή ίσως και στη συχνότερη συμμετοχή τους σε αθλητικές δραστηριότητες. Μπορούμε να είμαστε βέβαιοι ότι η τεχνολογία θα συνεχίσει να επιδρά στις αθλητικές εμπειρίες των καταναλωτών. Καλύτερες αθλητικές εγκαταστάσεις, καλύτερος εξοπλισμός, βελτιωμένες μέθοδοι επικοινωνίας, εικονικές εμπειρίες και ποιος ξέρει τι άλλο, βρίσκεται μπροστά μας. Καθώς δημιουργούνται περισσότερες ευκαιρίες και ανταγωνίζονται για το χρόνο μας, οι επιλογές των καταναλωτών θα προσδιορίζουν τι είναι αποτυχία και τι επιτυχία. Υπάρχουν πολλές εξελίξεις που θα δούμε τα επόμενα χρόνια: αυξημένη κυβερνητική δραστηριότητα στην ρύθμιση και στον έλεγχο του αθλητισμού, περισσότεροι επαγγελματικοί σύλλογοι οι οποίοι θα δημιουργούνται με άδειες ιδιοχρησίας (franchising), μεγαλύτερη ευαισθησία στο περιβάλλον, 500 τηλεοπτικά κανάλια, κ.λπ. Κάποιες από αυτές τις εξελίξεις θα είναι ευεργετικές, ενώ κάποιες άλλες όχι. Είναι πολύ νωρίς για το πούμε.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σαριαννίδης Νικόλαος |
Uncontrolled Keywords: | Αθλητικό μάνατζμεντ, Αθλητική φίρμα, Εμπορικά σήματα |
Subjects: | Α > Αθλητισμός Μ > Μάνατζμεντ |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 24 Apr 2015 06:57 |
Last Modified: | 24 Apr 2015 06:57 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2589 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |