Φράγκου, Μαρία (2012) Τρόποι και μέθοδοι προώθησης προϊόντων σε περίοδο οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D64_2012.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (4MB) |
Abstract
Τα τελευταία 2 χρόνια ακούμε και βλέπουμε γύρω μας θέματα που αφορούν την οικονομική κρίση. Το θέμα της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι «Τρόποι και μέθοδοι προώθησης προϊόντων σε περίοδο οικονομικής κρίσης». Συνεπώς, αναφέρετε στην οικονομική κρίση αναλύοντας έννοιες, ορισμούς, αίτια, παράγοντες και χαρακτηριστικά αυτής. Ακόμα, ανατρέχει στο παρελθόν και παρουσιάζει κάποιες οικονομικές κρίσεις που συνέβησαν σε όλο τον κόσμο και ειδικότερα στην Ελλάδα. Επίσης πραγματοποιείται μια σύντομη αναφορά για την ισχύουσα οικονομική κατάσταση της Ελλάδας. Στην συνέχεια αναλύει έννοιες, ορισμούς, τρόπους, μεθόδους, μοντέλα, κριτήρια αξιολόγησης και εργαλεία προώθησης προϊόντων. Επιπλέον, παρουσιάζει προτάσεις και λύσεις για τις δαπάνες που κάνουν οι επιχειρήσεις για την προώθηση των προϊόντων τους. Τέλος, με χρήση ερωτηματολογίου που αφορά δείγμα 50 ελεύθερων επαγγελματιών συμπεραίνει αν τελικά χρησιμοποιείται η προώθηση προϊόντων από τις επιχειρήσεις και αν χρησιμεύει για την βελτίωση της οικονομικής τους κατάστασης κατά την δυσμενή περίοδο την οποία διανύουμε.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σερδάρης Παναγιώτης |
Uncontrolled Keywords: | Οικονομικές κρίσεις στην Ελλάδα, Προώθησης πωλήσεων, Μέσα και υπηρεσίες προώθησης προϊόντων, |
Subjects: | Δ > Διακίνηση προϊόντων Ο > Οικονομική κρίση |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 23 Apr 2015 11:15 |
Last Modified: | 23 Apr 2015 11:15 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2560 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |