Marketing στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις της Φλώρινας, καθώς και η επέκτασή τους στα Βαλκάνια

Σοβισλής, Γεώργιος (2011) Marketing στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις της Φλώρινας, καθώς και η επέκτασή τους στα Βαλκάνια. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D44_2011.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (10MB)

Abstract

Σκοπός της μελέτης είναι η ανάλυση του μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις στη δυτική Μακεδονία και συγκεκριμένα στο νομό Φλώρινας καθώς βέβαια και η επέκταση αυτών στα βαλκάνια. Το μεθοδολογικό πλαίσιο της εργασίας βασίζεται στη συλλογή πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων. Τα δευτερογενή δεδομένα συλλέχθηκαν μέσα από συγκεκριμένη βιβλιογραφία και αρθρογραφία αναφορικά με τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, το μάρκετινγκ, την επέκταση των επιχειρήσεων στα βαλκάνια. Τα πρωτογενή δεδομένα συλλέχθηκαν με τη χρήση ερωτηματολογίου, το οποίο διανεμήθηκε σε 60 εργαζομένους και διευθυντικά στελέχη μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Φλώρινα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Δράμαλη Άννα
Uncontrolled Keywords: Μικρομεσαίες επιχειρήσεις Φλώρινας, Μάρκετινγκ επιχειρήσεων, Επιχειρήσεις στα Βαλκάνια
Subjects: Β > Βαλκανική Χερσόνησος
Μ > Μάρκετινγκ
Μ > Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 22 Apr 2015 09:17
Last Modified: 22 Apr 2015 09:17
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2466

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top