Πράσινη επιχειρηματικότητα για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις: εμπόδια και ευκαιρίες για την ανάπτυξή της

Κολοβού, Ευαγγελία (2010) Πράσινη επιχειρηματικότητα για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις: εμπόδια και ευκαιρίες για την ανάπτυξή της. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D40_2010.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (5MB)

Abstract

Στη παρούσα μελέτη, ασχοληθήκαμε με την πράσινη επιχειρηματικότητα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Η μελέτη εστίασε στη συμπεριφορά και τις ενέργειες των μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε σχέση με το οικολογικό πρόβλημα που εντείνεται όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια. Πιο αναλυτικά η εργασία αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια. Πιο αναλυτικά, στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται το «πράσινο μάρκετινγκ» σε σχέση με τις επιχειρήσεις, οι λόγοι υιοθέτησης του καθώς και ο ρόλος ετικέτας πιστοποίησης. Στη συνέχεια, στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται λόγος για την ανάπτυξη προϊόντων και υπηρεσιών καθώς και για την επιχειρησιακή ανταγωνιστικότητα σε σχέση με το μάρκετινγκ. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύεται η προστασία του περιβάλλοντος, τα πράσινα ξενοδοχεία, η εκπαίδευση του προσωπικού Στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο αναπτύσσονται μελέτες περίπτωσης για το επιχειρησιακό μάρκετινγκ και τη βιωσιμότητα περιβάλλοντος. Αναφέρονται έρευνες στη χώρα μας σχετικές με οικολογία. Τέλος, η εργασία, ολοκληρώνεται με τα συμπεράσματα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σαριαννίδης Νικόλαος
Uncontrolled Keywords: Πράσινο μάρτκετινγκ, Οικολογικό μάρκετινγκ, Μάρκετινγκ και επιχειρηματικότητα
Subjects: Μ > Μάρκετινγκ
Μ > Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Ο > Οικολογικό μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 21 Apr 2015 11:15
Last Modified: 21 Apr 2015 11:15
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2389

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top