Αγορά προϊόντων μαστίχας στην ελληνική αγορά και στρατηγικές εξωστρέφειας στη διεθνή αγορά

Σιώνα, Μαρία (2014) Αγορά προϊόντων μαστίχας στην ελληνική αγορά και στρατηγικές εξωστρέφειας στη διεθνή αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT26_2014.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (3MB)

Abstract

Η καλλιέργεια και εμπορική εκμετάλλευση της μαστίχας Χίου αποτελεί αναπτυσσόμενο τομέα της εγχώριας επιχειρηματικότητας, με παρουσία στη διαμόρφωση του συνεχώς εξελισσόμενου οικονομικού περιβάλλοντος εντός αλλά και εκτός Ελλάδας. Στην παρούσα μελέτη αναλύεται το περιβάλλον δραστηριοποίησης της παραγωγής και αξιοποίησης της μαστίχας, εξετάζεται η συνεισφορά της στην ελληνική οικονομία, αλλά και εκτιμώνται οι προοπτικές της με τη διαπίστωση της ζήτησης και της πώλησης των προϊόντων μαστίχας στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Επιπλέον, διερευνώνται οι μέθοδοι που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για να προωθήσουν τα προϊόντα μαστίχας στον έντονα ανταγωνιστικό χώρο του εμπορίου. Τέλος, διατυπώνονται προτάσεις για τη διασφάλιση της βιωσιμότητας των επιχειρήσεων του συγκεκριμένου τομέα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σίσκος Ευάγγελος
Uncontrolled Keywords: Προϊόντα μαστίχας, Εγχώρια επιχειρηματικότητα, Ανταγωνιστικό εμπόριο, Εξωστρέφεια επιχειρήσεων
Subjects: Α > Αγροτικά προϊόντα
Δ > Διεθνής αγορά
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 08 Jun 2015 08:18
Last Modified: 08 Jun 2015 08:19
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2251

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top