Εταιρική κοινωνική ευθύνη και τηλεοπτικές επιχειρήσεις (μια προσέγγιση κοινωνικής και περιβαλλοντικής ευθύνης)

Κάρκας, Γεώργιος (2012) Εταιρική κοινωνική ευθύνη και τηλεοπτικές επιχειρήσεις (μια προσέγγιση κοινωνικής και περιβαλλοντικής ευθύνης). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT31_2012.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (425kB)

Abstract

Το αντικείμενο της έρευνας της εργασίας είναι οι δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης των Τηλεοπτικών Επιχειρήσεων σε κοινωνικό και περιβαλλοντικό επίπεδο. Οι κοινωνικές δράσεις σε συνάρτηση με την ολοένα αυξανόμενη οικονομική ύφεση μειώνονται σταδιακά και δραματικά σε όλους τους τομείς. Αυτό αποτέλεσε μια σοβαρή δυσκολία στην έρευνα και την καταγραφή κοινωνικών δράσεων των τηλεοπτικών επιχειρήσεων οι οποίες να είναι επίκαιρες και ταυτόχρονα πρόσφατες.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Πουλιόπουλος Λεωνίδας
Uncontrolled Keywords: Τηλεοπτικά κανάλια, Εταιρική κουλτούρα, Κοινωνική ευθύνη των επιχειρήσεων
Subjects: Ε > Εταιρική κουλτούρα
Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 06 Jun 2015 16:14
Last Modified: 07 Oct 2015 12:46
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2196

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top