Η κρουαζιέρα ως τουριστικό προϊόν: κοινωνιολογική προσέγγιση

Παπαχρήστου, Έλενα and Σπυριδάκης, Ιωάννης (2008) Η κρουαζιέρα ως τουριστικό προϊόν: κοινωνιολογική προσέγγιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D86_2008.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (11MB)

Abstract

Η εργασία εξετάζει την κρουαζιέρα σαν τουριστικό προϊόν και παράλληλα αναλύει τα κοινωνικο-οικονομικά και χωρο-χρονικά χαρακτηριστικά της. Η έρευνα της εργασίας εκτός από την χρήση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας στηρίχθηκε και στην δημιουργία ενός ερωτηματολόγιού το οποίο μοιράστηκε σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για την εξαγωγή συμπερασμάτων όσον αφορά την ελληνική πραγματικότητα στον τομέα της κρουαζιέρας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Καπρίνη Ελισάβετ
Uncontrolled Keywords: Κρουαζιέρα, Κρουαζιερόπλοια, Οργανισμοί κρουαζιεροπλοΐας,
Subjects: Π > Πλοία
Τ > Τουρισμός
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 17 Apr 2015 16:26
Last Modified: 17 Apr 2015 16:26
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2138

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top