Λάλου, Χαρίκλεια (2007) Μέθοδοι και τεχνικές συνεχούς βελτίωσης ποιότητας : εφαρμογή σε υπηρεσίες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D26_2007.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (4MB) |
Abstract
Στην παρούσα μελέτη παρουσιάζονται στοιχεία σχετικά με την ποιότητα των προϊόντων, υπηρεσιών, τεχνολογιών, σε όλους τους τομείς της διεθνούς οικονομίας και η ανάγκη της συνεχούς βελτίωσής της. Η ύπαρξη της ποιότητας είναι μεγίστης σημασίας και αποτελεί τον κύριο παράγοντα για την ανάπτυξη και επιβίωση μιας επιχείρησης στο σημερινό περιβάλλον που ο ανταγωνισμός έχει τον κύριο ρόλο και επηρεάζει σημαντικά την οικονομία και το επιχειρησιακό περιβάλλον. Εάν μια επιχείρηση δεν καταφέρει να προσαρμοσθεί σε ένα τόσο απαιτητικό περιβάλλον που συνεχώς αναπτύσσεται και εξελίσσεται δεν θα καταφέρει να επιζήσει. Για να επιτευχθεί αυτό χρειάζεται η κάθε επιχείρηση να παρακολουθεί συνεχώς τις εξελίξεις της αγοράς, τις απαιτήσεις των πελατών και να καταφέρνει να προσαρμόζεται, να καινοτομεί και να καλύπτει συνεχώς τις ανάγκης των πελατών με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Για να καλυφθούν αυτές οι ανάγκες η διοίκηση ολικής ποιότητας αναπτύσσεται συνεχώς με τη συμβολή γνώσεων, πείρας και μεθόδων από πολλούς επιστημονικούς κλάδους. Έτσι σταδιακά η ΔΟΠ έχει εξελιχθεί σε ένα οργανωμένο σύνολο αρχών, στόχων, οργανωτικών αλλαγών, τεχνικών και εργαλείων. Αυτές οι τεχνικές αναπτύχθηκαν για να βοηθούν τις επιχειρήσεις να αντεπεξέρχονται στον ανταγωνισμό.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σαπαλίδης Κωνσταντίνος |
Uncontrolled Keywords: | Ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών, Τεχνικές ανάπτυξης ποιότητας |
Subjects: | Δ > Διοίκηση oλικής ποιότητας Π > Ποιότητα υπηρεσιών |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 14 Apr 2015 20:51 |
Last Modified: | 19 May 2015 12:07 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/1894 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |