Γκουλιαβέρα, Βασιλική (2006) Το χιούμορ και η μουσική στα διαφημιστικά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D18_2006.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Αναλύεται το περιεχόμενο των διαφημιστικών μηνυμάτων που περιέχουν χιούμορ και μουσική και παρουσιάζονται στην τηλεόραση, στα περιοδικά, στις εφημερίδες και στο ραδιόφωνο. Η ανάλυση δεν είναι αντιπροσωπευτική για όλες τις διαφημίσεις που προβάλλονται, δίνει όμως ενδεικτικές πληροφορίες-παρατηρήσεις για το θέμα που αναλύεται και όπως για παράδειγμα συμβαίνει όταν χρησιμοποιούμε σε μια έρευνα τη μέθοδο του γραπτού ερωτηματολογίου σ’ ένα δείγμα κάποιων ατόμων, δεν είναι δυνατό να εκφράζονται όλες οι απόψεις των καταναλωτών όσο αντιπροσωπευτικό και αν να είναι το δείγμα.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Ζαχαράκη-Μπήινα Αμαλία |
Uncontrolled Keywords: | Διαφημιστικά μηνύματα, Διαφημιστική καμπάνια, Μέσα διαφήμισης, Χιουμοριστική διαφήμιση, Μουσική και διαφήμιση |
Subjects: | Δ > Διαφήμιση |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 14 Apr 2015 07:36 |
Last Modified: | 14 May 2015 10:53 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/1828 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |