Παπαναγιώτου, Νικολέττα (2006) Παραλληλισμός των απαιτήσεων των κριτηρίων του μοντέλου επιχειρηματικής αριστείας (EFQM MODEL) με θέματα που αναφέρονται σε διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού και σε διαχείριση σχέσεων με τον πελάτη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D9_2006.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (5MB) |
Abstract
Στην παρούσα μελέτη, αφού πρώτα αποτυπωθούν κάποιες βασικές έννοιες της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, θα περιγραφεί το μοντέλο Επιχειρηματικής Αριστείας και η σχέση του με τις έννοιες της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού και της Διαχείρισης Σχέσεων με τους Πελάτες. Στα πλαίσια της σύνδεσή τους με τη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας θα πραγματοποιηθεί εκτενής συσχέτιση με το μοντέλο Επιχειρηματικής Αριστείας, καταδεικνύοντας τις 9 προϋποθέσεις που θα πρέπει να πληροί ένας οργανισμός, αλλά και τα αποτελέσματα που θα πρέπει να πετυχαίνει σε σχέση με τους υπαλλήλους και τους πελάτες του. Σκοπός της παρούσης μελέτης θα αποτελέσει η κατάδειξη της σημασίας αποτελεσματικής διαχείρισης του «πελάτη» στη διττή του έννοια, είτε πρόκειται για τον εξωτερικό (external), είτε για τον εσωτερικό (internal) πελάτη της επιχείρησης. Συμπερασματικά θα λέγαμε πως μία επιχείρηση, αν θέλει να είναι ανταγωνιστική, καλείται να παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις που να στοχεύουν, μεταξύ άλλων, στη διοίκηση των ανθρώπινων πόρων και των πελατών της.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σαμαρά Ελπίδα |
Uncontrolled Keywords: | Διοίκηση Ολικής Ποιότητας, Επιχειρηματική αριστεία, Λογική RADAR, Διοίκηση ανθρωπίνου δυναμικού, Διαχείριση σχέσεων πελάτών, Σύστημα CRM |
Subjects: | Δ > Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού Ο > Ολική ποιότητα |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 13 Apr 2015 21:31 |
Last Modified: | 12 May 2015 11:39 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/1816 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |