Ραδιοτηλεοπτική και υπαίθρια διαφήμιση πρωτογενών και μεταποιημένων γεωργικών προϊόντων

Μηλιαράκης, Μιχάλης (2005) Ραδιοτηλεοπτική και υπαίθρια διαφήμιση πρωτογενών και μεταποιημένων γεωργικών προϊόντων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
epeap56_2005.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (851kB)

Abstract

Η παρούσα πτυχιακή εργασία όπως αναφέρεται και στον τίτλο της αφορά την ραδιοτηλεοπτική και την υπαίθρια διαφήμιση των πρωτογενών και μεταποιημένων γεωργικών προϊόντων. Η εργασία χωρίζεται σε τέσσερα κεφάλαια. Στο πρώτο που είναι και το θεωρητικό, περιγράφουμε το μίγμα του μάρκετινγκ με τα 4Ρ (τιμή, προϊόν, διανομή και προώθηση). Θα αναλύσουμε κυρίως το προϊόν και την προώθηση με τις μαζικές πωλήσεις (διαφήμιση) καθ’ ότι είναι το κύριο θέμα μας. Ακόμα θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε τον τρόπο λειτουργίας του συστήματος της διαφήμισης, από τους διαφημιζόμενους πελάτες μέχρι και τα διαφημιστικά μέσα που υπάρχουν και χρησιμοποιούνται. Στο δεύτερο και στο τρίτο κεφάλαιο αναφερόμαστε ειδικά στην τηλεοπτική, τη ραδιοφωνική και την υπαίθρια διαφήμιση, σε στοιχεία κόστους και σε ισχύουσες νομοθετικές διατάξεις.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Κολοκοντές Αργύριος
Uncontrolled Keywords: Γεωργικά προϊόντα, Διαφήμιση, Πρωτογενής τομέας
Subjects: Α > Αγροτικά προϊόντα - Μάρκετινγκ
Δ > Διαφήμιση
Divisions: Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων (Φλώρινα)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 28 Feb 2015 09:41
Last Modified: 30 Mar 2015 12:18
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/181

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top