Προφίλ καταναλωτών βιολογικών προϊόντων και σύγκλιση του εαυτού τους με το κατάστημα

Λιναρδάτου, Μαριάνθη (2005) Προφίλ καταναλωτών βιολογικών προϊόντων και σύγκλιση του εαυτού τους με το κατάστημα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
epeap48_2005.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (656kB)

Abstract

Ο Κανονισμός (ΕΟΚ) αριθμ.2092/91 του Συμβουλίου περί του βιολογικού τρόπου παραγωγής γεωργικών προϊόντων έχει ως στόχο να ορίσει τους κοινούς κανόνες που πρέπει να εφαρμόζονται στην κοινοτική παραγωγή βιολογικών προϊόντων. Στις μέρες μας, η ευαισθητοποίηση σε θέματα περιβάλλοντος, δεν είναι μόνο μια ιδεολογία ακτιβιστών αλλά και ένα ζήτημα «ανταγωνισμού της αγοράς», το οποίο επηρεάζει την καταναλωτική συμπεριφορά. Τα τελευταία χρόνια οι καταναλωτές αρχίζουν να μεταβάλλουν τη στάση τους στρεφόμενοι προς την αγορά βιολογικών αντί συμβατικών προϊόντων. Παρόλη την αύξηση της κατανάλωσης βιολογικών προϊόντων οι καταναλωτές φαίνεται να δυσανασχετούν με τις υψηλές τιμές που επικρατούν στα βιολογικά προϊόντα. Στην έρευνα που θα ακολουθηθεί στην παρούσα εργασία θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε τις στάσεις των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στα βιολογικά προϊόντα αλλά και τον βιολογικό τρόπο ζωής.

Item Type: Thesis (BSc)
Uncontrolled Keywords: Βιολογικά προϊόντα, Συμβατικά προϊόντα, Παραγωγή, Έλεγχος προϊόντων, Καταναλωτές
Subjects: Β > Βιολογικά προϊόντα
Β > Βιολογική γεωργία
Ε > Εμπορικά σήματα
Divisions: Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων (Φλώρινα)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 28 Feb 2015 09:22
Last Modified: 05 Mar 2015 11:50
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/177

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top