Κωστάκη, Πελαγία and Τσιακμά, Ευμορφία (2020) Οι στάσεις και οι απόψεις των φοιτητών σχετικά με τις αμβλώσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
MW17_2020.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Η έλλειψη σωστής ενημέρωσης των νέων για τους τρόπους αντισύλληψης φαίνεται να είναι το μεγαλύτερο αίτιο που μπορεί να οδηγήσει μια γυναίκα στην τεχνητή διακοπή της κύησης. Ο οικογενειακός προγραμματισμός μπορεί να δώσει λύση στο πρόβλημα αυτό. Με τον οικογενειακό προγραμματισμό επιτυγχάνεται η ενημέρωση των νέων για τις μεθόδους αντισύλληψης, τις μεθόδους αμβλώσεων και των επιπλοκών τους. Επίσης, είναι υπεύθυνος για την διαπαιδαγώγηση τους όσο αναφορά την σεξουαλική τους υγεία αλλά και την σωστή προετοιμασία τους για μια επιθυμητή εγκυμοσύνη. Η τεχνητή διακοπή της κύησης από ειδικό ιατρό ορίζεται ως άμβλωση και διαχωρίζεται από τα διάφορα είδη αποβολών. Οι τρόποι άμβλωσης είναι πολλοί και μερικοί από αυτούς μπορούν να προκληθούν από την ίδια την έγκυο γυναίκα. Δυστυχώς, όμως, υπάρχουν επιπλοκές τόσο σωματικές όσο και ψυχικές. Γι' αυτό υπάρχουν νομικά και ηθικά ζητήματα που προβληματίζουν τους νέους και δυσκολεύονται να σχηματίσουν μια ξεκάθαρη γνώμη σχετικά με την άμβλωση. Ωστόσο, υπάρχει το φεμινιστικό κίνημα το οποίο έχει μια περισσότερο απόλυτη άποψη. Από την έρευνα που ακολουθεί προκύπτουν πολλές ενδιαφέρουσες απόψεις και φαίνεται πόσο σημαντικό ρόλο παίζουν η κοινωνία και η θρησκεία στον σχηματισμό αυτών.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Τσιπουράκη Πετρούλα |
Uncontrolled Keywords: | Οικογενειακός προγραμματισμός, Αντισύλληψη, Άμβλωση, Κύηση |
Subjects: | Γ > Γυναικολογία Μ > Μαιευτική |
Divisions: | Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας > Τμήμα Μαιευτικής (Πτολεμαϊδα) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 30 Mar 2023 07:50 |
Last Modified: | 30 Mar 2023 07:50 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/12198 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |