Σχέση διαφήμισης και δημοσίων σχέσεων. Μελέτη περίπτωσης

Μπερμπέρογλου, Μαλαματίνα (2021) Σχέση διαφήμισης και δημοσίων σχέσεων. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC61_2021.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (984kB)

Abstract

Βασικός στόχος της έρευνας, είναι να μελετήσει την σχέση ανάμεσα στην διαφήμιση και στις δημόσιες σχέσεις, με τη χρήση διαφόρων εταιρειών, ως μελέτες περίπτωσης. Για την διεξαγωγή της έρευνας, χρησιμοποιήθηκαν δευτερογενή δεδομένα, έγινε βιβλιογραφική έρευνα ενώ παράλληλα, έγινε χρήση ποιοτικής έρευνας με το εργαλείο του ερωτηματολογίου. Αυτή η μελέτη καθοδηγείται από τη συνεχή συζήτηση για το αν οι δημόσιες σχέσεις ή η διαφήμιση είναι πιο αποτελεσματικές και ανώτερες, ιδίως όσον αφορά την αξιοπιστία. Ερωτήσεις όπως ποιος είναι ο αντίκτυπος των δημοσίων σχέσεων σε σύγκριση με τη διαφήμιση και αν οι πρώτες έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο από τη δεύτερη ή αν είναι το ίδιο, παραμείνει το επίκεντρο της συζήτησης μεταξύ των επαγγελματιών αυτών των δύο τομέων. Η συγκριτική αποτελεσματικότητα μεταξύ τους είναι εδώ και πολύ καιρό αμφιλεγόμενη και παρά τις διάφορες μελέτες που διεξήχθησαν για τη διερεύνηση της επίδρασης των δημοσίων σχέσεων έναντι της διαφήμισης, δεν υπάρχει κανένα συγκεκριμένο εύρημα που να αποδεικνύει την υπεροχή της μίας έναντι της άλλης.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Πανάτσα Ναταλία
Uncontrolled Keywords: Δημόσιες σχέσεις, Διαφήμιση, Κοινό – στόχος, Καμπάνιες, Εκστρατείες, Στρατηγικές, Αναγνωρισιμότητα, Brand.
Subjects: Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Ε > Επικοινωνία
Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 18 Jul 2022 10:56
Last Modified: 18 Jul 2022 10:57
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11807

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top