Ψηφιακή αφήγηση και εκπαίδευση. Δημιουργία μια ψηφιακής αφήγησης για την επεξήγηση ενός επιστημονικού θέματος. Εργοθεραπεία και η σημασία χρησιμότητας της σε παιδιά 7 έως 14 ετών.

Καπίρης, Κυριάκος (2021) Ψηφιακή αφήγηση και εκπαίδευση. Δημιουργία μια ψηφιακής αφήγησης για την επεξήγηση ενός επιστημονικού θέματος. Εργοθεραπεία και η σημασία χρησιμότητας της σε παιδιά 7 έως 14 ετών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC52_2021.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Την σημερινή εποχή, η ψηφιακή αφήγηση βρίσκεται παντού. Είναι ο σύγχρονος τρόπος εξιστόρησης κάποιου γεγονότος σε ελάχιστο χρόνο. Είτε αυτό είναι διαφήμιση ή μια σημαντική πληροφορία. Η ψηφιακή αφήγηση, εισβάλλει και στον χώρο της εκπαίδευσης για την βελτίωση της, αλλά και τον εκσυγχρονισμό της από παλαιότερα στερεότυπα. Η παρούσα εργασία προβάλλει το λειτούργημα της Εργοθεραπείας και τα οφέλη της, μέσω μιας ψηφιακής αφήγησης που έχει ως σκοπό της, να εξοικειώσει τον αναγνώστη σε έννοιες όπως, Εργοθεραπεία, αυτισμός κ.α.

Item Type: Thesis (BSc)
Uncontrolled Keywords: Ψηφιακή αφήγηση, Εκπαίδευση, Εργοθεραπεία, Αυτισμός.
Subjects: Ε > Εκπαίδευση
Ψ > Ψηφιακή επικοινωνία
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 13 Jul 2022 07:53
Last Modified: 13 Jul 2022 07:53
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11792

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top