Social media DMO των 20 χωρών με μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στον κόσμο εν μέσω πανδημίας

Χατζηιωάννου, Παναγιώτα (2021) Social media DMO των 20 χωρών με μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στον κόσμο εν μέσω πανδημίας. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
MPRM6_2021.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (854kB)

Abstract

Εισαγωγή: Πολλοί DMOs και τουριστικές επιχειρήσεις προγραμματίζουν το περιεχόμενο των κοινωνικών μέσων τους να δημοσιεύονται ημέρες ή εβδομάδες αφότου το γράφουν. Παύση προγραμματισμένων αναρτήσεων έως ότου ελεγχθεί ξανά υπό το φως της τρέχουσας κατάστασης μπορεί να οδηγήσει στην βελτίωση της εταιρίας. Σκοπός: Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι κατά πόσο πραγματοποιήθηκε η επισκεψιμότητα μερικών χωρών εν μέσω πανδημίας μέσω των DMOS μέσω των κοινωνικών μέσων αυτών. Υλικό – Μέθοδος: Χρησιμοποιήθηκαν άρθρα και συγγράμματα σχετικά με το θέμα. Συμπεράσματα: Η συγκεκριμένη πρόκληση της πανδημίας για τις υπερτουριστικές πόλεις αφορά τη μετάβαση σε πιο βιώσιμη ανάπτυξη, μια ευκαιρία, ωστόσο, που δεν μπορεί να θεωρηθεί δεδομένη. Η επωνυμία μπορεί να προσφέρει ένα φακό παρατήρησης για αυτήν την πιθανή στροφή, διερευνώντας τις φάσεις του σχηματισμού μάρκας μέσω κυκλωμάτων επικοινωνίας, εμπλοκής και δράσης για τη βελτίωση των στρατηγικών της εταιρίας. Λέξεις – Κλειδιά: DMO, Τουρισμός, Πανδημία, Τουριστικές επιχειρήσεις.

Item Type: Thesis (Masters)
Corporate Creators: Βλάχβεη Ασπασία
Uncontrolled Keywords: DMO, Τουρισμός, Πανδημία, Τουριστικές επιχειρήσεις.
Subjects: Ε > Επικοινωνία
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Τ > Τουριστική ανάπτυξη
Divisions: Μεταπτυχιακές Διατριβές > ΠΜΣ Δημόσιες Σχέσεις και Μάρκετινγκ με Νέες Τεχνολογίες
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 29 Jun 2022 10:28
Last Modified: 29 Jun 2022 10:28
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11740

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top