Μάρκετινγκ μη κερδοσκοπικών οργανώσεων: η περίπτωση της Κιβωτού του Κόσμου

Καπετάνου, Αλίκη and Τσακιράκη, Ευαγγελία (2021) Μάρκετινγκ μη κερδοσκοπικών οργανώσεων: η περίπτωση της Κιβωτού του Κόσμου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
LX71_2021.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (936kB)

Abstract

Οι μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί πλήττονται από τη μεγαλύτερη πρόκληση ψηφιακού μάρκετινγκ από όλες: δεν έχουν χρήματα. Η λειτουργία, η ευημερία και η ευαισθητοποίηση για τον σκοπό τους χωρίς να ξοδευτεί ένα σημαντικό ποσό χρημάτων μπορεί να φανεί αδύνατη σε έναν κόσμο μεγαλύτερων, πιο δυνατών και πιο οικονομικά εξοπλισμένων διαφημιστών στο διαδίκτυο. Η Κιβωτός του Κόσμου είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός που ιδρύθηκε το 1998 από τον πατέρα Αντώνιο, με στόχο τη φροντίδα φτωχών Ελλήνων και μεταναστών παιδιών του δρόμου, που προέρχονται από μονογονεϊκές οικογένειες (συχνά ανύπαντρες μητέρες), με το υψηλότερο ποσοστό μητέρων που είναι χρήστες ναρκωτικών ή/και αλκοολικών.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Καταταχιά Ανδρονίκη
Uncontrolled Keywords: ΜΚΟ (Μη Κερδοσκοπικοί Οργανισμοί), Χρηματοδότηση ΜΚΟ, Λειτουργία ΜΚΟ, Κιβωτός του Κόσμου
Subjects: Μ > Μάρκετινγκ
Μ > Μη κυβερνητικές οργανώσεις
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 16 Jun 2022 09:38
Last Modified: 16 Jun 2022 09:38
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11707

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top