Λιάκου, Μαρία (2021) Η εφαρμογή «CRM» και η υιοθέτηση τους από ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
LX62_2021.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (904kB) |
Abstract
Τα CRM συστήματα απευθύνονται σε επιχειρήσεις οι οποίες θέλουν να βελτιοποιήσουν τη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες τους. Σκοπός της πτυχιακής αυτής εργασίας είναι η κατανόηση των CRM συστημάτων, η ανάγκη της ύπαρξης τους σε μία επιχείριση καθώς και τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρίες σημειώνουν επιτυχία με την υιοθέτηση τους. Επιπροσθέτως, η εργασία αποσκοπεί στο να εντοπιστούν οι τομείς στους οποίους οι εταιρίες επιτυγχάνουν κέρδος από μία τέτοια επένδυση. Για να επιτευχθεί ο σκοπός αυτός η έρευνα βασίστηκε σε περιπτώσεις μελέτης
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Πιτόσκα Ηλέκτρα |
Uncontrolled Keywords: | Customer Relationship Management (CRM), Σύστημα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων, Marketing, Πελατοκεντική φιλοσοφία |
Subjects: | C > CRM (Customer relationship management) Π > Πελατειακές σχέσεις |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 02 Jun 2022 08:38 |
Last Modified: | 08 Jun 2022 10:16 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11683 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |