Η επίδραση των social media στο Μάρκετινγκ κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊού

Γρηγοριάδου, Ελένη - Μαρία Γ. (2021) Η επίδραση των social media στο Μάρκετινγκ κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D13_2021.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η εκδήλωση της πρόσφατης πανδημικής εξαιτίας του επικίνδυνου ιού Covid 19 έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές στην καθημερινότητα των ανθρώπων και κατ’ επέκταση και στον επιχειρηματικό κόσμο. Ειδικότερα, τόσο οι επιχειρήσεις όσο και οι οργανισμοί προσπαθούν να προσαρμοστούν στη νέα πραγματικότητα η οποία ορίζει περιορισμό στις μετακινήσεις των πολιτών και αναστολή λειτουργίας των οργανώσεων, στα πλαίσια περιορισμού της διασποράς του Covid 19. Οπότε, οι καταναλωτές παραμένοντας αρκετό χρόνο σπίτι έχουν αυξήσει τη διαδικτυακή αλληλεπίδραση αλλά και τις ηλεκτρονικές συναλλαγές και οι επιχειρήσεις από τη δική τους πλευρά προωθούν το ηλεκτρονικό εμπόριο και την επικοινωνία με αυτόν τον τρόπο. Η επικοινωνία και η προσέγγιση των καταναλωτών από τις οργανώσεις συμβαίνει αρκετά μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπου υπάρχει άμεση αλληλεπίδραση και ανταπόκριση μεταξύ αυτών των δύο μελών. Η προώθηση των οργανώσεων συμβαίνει κατά κόρον μέσω των εφαρμογών του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης οπότε έχουν αρχίσει να απομακρύνονται από την έννοια του παραδοσιακού μάρκετινγκ. Η νέα μορφή του μάρκετινγκ είναι αυτή του μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης όπου οι επιχειρήσεις και οι οργανώσεις προωθούνται μέσω αυτών των δικτύων. Ωστόσο, στόχος τους δεν είναι αποκλειστικά η προώθηση αλλά η καθιέρωσή τους στο διαδίκτυο, η αύξηση του επιπέδου της αφοσίωσης των καταναλωτών και η βελτίωση της κερδοφορίας τους. Κατά την περίοδο της πανδημικής κρίσης του Covid 19 οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί καταβάλλουν προσπάθειες ώστε να καθιερώσουν μία πετυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης μέσω συγκεκριμένων πρακτικών που υιοθετούν.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σπινθηρόπουλος Κωνσταντίνος
Uncontrolled Keywords: Μάρκετινγκ, Μάρκετινγκ Κοινωνικής Δικτύωσης, Social media marketing, Covid 19, Πανδημία κορονοϊού, Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Subjects: Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 21 Mar 2022 14:14
Last Modified: 21 Mar 2022 14:14
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11624

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top