Δημιουργία ψηφιακού υλικού και χρήση του διαδικτύου ως μέσα ανάπτυξης της εταιρικής ταυτότητας μιας επιχείρησης. Μελέτη περίπτωσης

Ξίπα, Άννα-Ζωή and Παρμαξίδου, Αικατερίνη (2021) Δημιουργία ψηφιακού υλικού και χρήση του διαδικτύου ως μέσα ανάπτυξης της εταιρικής ταυτότητας μιας επιχείρησης. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC21_2021.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (4MB)

Abstract

Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάδειξη μιας επιχείρησης μέσα από την εταιρική της ταυτότητα και την προώθηση της στο διαδίκτυο. Αρχικά, αναφέρονται οι έννοιες της εταιρικής ταυτότητας και εταιρικής επικοινωνίας όπου και αναλύονται, όπως και η χρήση τους στην σημερινή εποχή για την ολοκλήρωση της εικόνας των σύγχρονων επιχειρήσεων. Όσον αφορά τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να προωθηθεί μια επιχείρηση στο διαδίκτυο, διαπιστώθηκε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν μια δημοφιλή επιλογή (Facebook, Instagram), με τα Google Ads να αποτελούν μία άλλη εναλλακτική διαφήμισης. Η επίτευξη αυτών των στόχων θα γίνει μέσα από τη χρήση των νέων τεχνολογιών, μιας και είναι σημαντικό να αξιοποιηθούν από τον κλάδο της εταιρικής ταυτότητας. Σκοπός αυτής της έρευνας, ήταν η αξιολόγηση της αποδοτικότητας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των ιστοσελίδων σχετικά με την ανάδειξη της επιχείρησης μέσα από αυτά και την ανάπτυξη σχέσεων με τους καταναλωτές της. Για να εξακριβωθεί αυτό, εφαρμόστηκε ποσοτική έρευνα μέσα από ένα ερωτηματολόγιο που δημιουργήθηκε για τους χρήστες του διαδικτύου. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξήχθη, διαπιστώθηκε ότι ένα μεγάλο ποσοστό του δείγματος αξιοποιεί τις ιστοσελίδες και πραγματοποιεί αγορές μέσα από αυτές, ενώ ακόμη εκμεταλλεύεται τα μέσα για να έρθει πιο κοντά με τις επιχειρήσεις, καθώς και για να αναζητήσει πληροφορίες για αυτές. Στη συνέχεια, επιλέχθηκε η επιχείρηση «Ανάσα γης» για να δημιουργηθεί η οπτική παραστατική της εικόνα, μέσα από την δημιουργία ψηφιακού υλικού και χρήσης του διαδικτύου, έτσι ώστε να αναδειχθεί η εταιρική της ταυτότητα. Εν τέλει, η εταιρική ταυτότητα αποδείχθηκε ότι έχει ιδιαίτερη σημασία για τις επιχειρήσεις, καθώς είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για την αντίληψη και την ανάδειξή της στους καταναλωτές, ενώ ακόμη προέκυψε ότι μέσω της διαφήμισης οι εταιρείες μπορούν να ενημερώνουν, να ψυχαγωγούν και να πληροφορούν τις ομάδες ενδιαφερομένων για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία τους, με σκοπό τη παρακίνηση της αγορά τους.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Παπατσιμούλη Μαρία
Uncontrolled Keywords: Εταιρική ταυτότητα, Εταιρική επικοινωνία, Διαφήμιση στο διαδίκτυο, Σχεδίαση εταιρικής ταυτότητας, Ανάδειξη επιχείρησης, Μελέτη περίπτωσης, «Ανάσα γης».
Subjects: Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Δ > Διαφήμιση
Ε > Επιχειρήσεις
Ε > Επιχειρησιακός προγραμματισμός
Ε > Επικοινωνία
Ι > Ιστοσελίδες - Σχεδίαση
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Ψ > Ψηφιακές επικοινωνίες
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 28 Sep 2021 09:06
Last Modified: 28 Sep 2021 09:06
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11312

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top