Λέμπερος, Αθανάσιος (2020) Marketing plan της «Super Tunnel CarWash». BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
LX51_2020.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial. Download (842kB) |
Abstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται το θέμα του σχεδίου Marketing μιας επιχείρησης. Σε αυτήν την εργασία θα γίνει αναφορά σε βασικές έννοιες αλλά και ορισμούς που αφορούν το σχέδιο Marketing, ενώ παράλληλα θα γίνει και αναφορά στην ιστορική του εξέλιξη. Επιπρόσθετα στο 2ο κεφάλαιο αναλύονται όλα τα βασικά στοιχεία του σχεδίου Marketing όπως είναι η ανάλυση SWOT ή το Μίκρο και Μάκρο περιβάλλον αλλά και άλλοι ορισμοί οι οποίοι είναι σημαντικοί για το Marketing Plan. Στην συνέχεια, θα γίνει παρουσίαση του σχεδίου Marketing που επιλέχθηκε το οποίο αφορά τον κλάδο των λεύκων συσκευών και συγκεκριμένα το πλυντήριο αυτοκινήτων με ονομασία της επιχείρησης «Super Tunnel CarWash». Τέλος, στην παρούσα εργασία αφού δοθούν βασικά στοιχειά για την επιχείρηση, θα αναλυθεί το Marketing Plan της επιχείρησης Super Tunnel CarWash αλλά και διάφορα σημαντικά στοιχεία, όπως η εικόνα της επιχείρησης αλλά και η σχέση μεταξύ της επιχείρησης και των πελατών ενώ κλείνοντας γίνεται και μια αναφορά στα συμπεράσματα της παρούσας πτυχιακής εργασίας.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Καταραχιά Ανδρονίκη |
Uncontrolled Keywords: | Marketing, Μάρκετινγκ, Marketing plan, Σχέδιο Μάρκετινγκ, Πλάνο μάρκετινγκ, Μελέτη περίπτωσης |
Subjects: | Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 20 Sep 2021 08:19 |
Last Modified: | 20 Sep 2021 09:31 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11271 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |