Ο διεθνής τουρισμός της Ελλάδας και το στρατηγικό σχέδιο προώθησης και προβολής του τουριστικού προϊόντος στην διεθνή αγορά

Ιωαννίδης, Θωμάς (2020) Ο διεθνής τουρισμός της Ελλάδας και το στρατηγικό σχέδιο προώθησης και προβολής του τουριστικού προϊόντος στην διεθνή αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D87_2020.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Στο πρώτο κεφάλαιο πραγματοποιείται μία ανάλυση γύρω από τις μεθόδους προώθησης του τουριστικού προϊόντος στη διεθνή αγορά. Ειδικότερα, καταγράφονται στοιχεία που αφορούν τον σχεδιασμό της στρατηγικής προώθησης, της διαφήμισης, της προσωπικής πώλησης, των δημοσίων σχέσεων και της προώθησης πωλήσεων τουριστικού προϊόντος. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται λόγος σχετικά με τον ελληνικό τουρισμό και τα χαρακτηριστικά του. Αναλυτικότερα, σε αυτό το σημείο, παρουσιάζονται στοιχεία που συνθέτουν την έννοια, την εξέλιξη, τις μορφές, την βιωσιμότητα και την ανταγωνιστικότητα του τουρισμού. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται καταγραφή των χαρακτηριστικών της αγοράς και της ανάπτυξης του τουρισμού στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, επιτυγχάνεται μία αποτύπωση των τουριστικών υποδομών και της τουριστικής ταυτότητας των ελληνικών περιοχών. Γίνεται επίσης λόγος γύρω από τον σχεδιασμό και τη διαχείριση της τουριστικής ανάπτυξης, ενώ παρακάτω η μελέτη προβαίνει στην ανάλυση SWOT και PEST του ελληνικού τουρισμού. Στο τέταρτο κεφάλαιο πλαισιώνεται το εθνικό στρατηγικό σχέδιο προβολής και προώθησης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στην διεθνή αγορά. Συγκεκριμένα, παρουσιάζονται όλες οι δράσεις των φορέων που λειτουργούν στην Ελλάδα, με σκοπό να προβάλουν και να προωθήσουν στο εξωτερικό το εγχώριο τουριστικό προϊόν. Ακολουθούν τα γενικά συμπεράσματα, οι προτάσεις και οι προοπτικές για τον στρατηγικό σχεδιασμό προώθησης και προβολής του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σίσκος Ευάγγελος
Uncontrolled Keywords: Μέθοδοι προώθησης τουρισμού, Αγορά, Ανάπτυξη, Σχέδιο, Προβολή, Προώθηση, Διαφήμιση, Μοντέλο, Τουριστική ανάπτυξη
Subjects: Τ > Τουριστική ανάπτυξη
Τ > Τουρισμός - Ελλάδα
Τ > Τουρισμός - Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 23 Jul 2021 09:24
Last Modified: 23 Jul 2021 09:24
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11131

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top