Δημιουργία Branding Περιοχής – Πόλης και Πολιτισμικό Marketing: η περίπτωση της Κοζάνης

Παναγιωτίδου, Ελένη Χρ. (2020) Δημιουργία Branding Περιοχής – Πόλης και Πολιτισμικό Marketing: η περίπτωση της Κοζάνης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D79_2020.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η εργασία αυτή ασχολείται με την έννοια του city branding και τα βασικά του χαρακτηριστικά. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μία πρώτη εισαγωγή στην έννοια του city branding και του μάρκετινγκ πόλης, ιδιαίτερα στην εποχή της παγκοσμιοποίησης και της οικονομικής κρίσης, όπου οι σύγχρονες πόλεις αναζητούν συνεχώς νέους τρόπους για να προβάλλουν τα μοναδικά χαρακτηριστικά τους, τόσο σε εθνικό όσο και διεθνές επίπεδο. Το δεύτερο κεφάλαιο αποτελεί τη βιβλιογραφική ανασκόπηση του θέματος της εργασίας. Αναλύεται η έννοια της Επωνυμίας (Brand) και ορίζονται οι έννοιες του προϊόντος, του σήματος και του λογοτύπου. Στη συνέχεια επικεντρωνόμαστε περισσότερο στο city branding, στο place marketing, στις διαφορές μεταξύ branding και λογότυπου, τα βασικά βήματα στο σχεδιασμό του place marketing, παρατίθενται οι βασικοί παράγοντες που εμπλέκονται κατά τη διαδικασία του και η γεωγραφική του προσέγγιση. Στο τρίτο κεφάλαιο, παρουσιάζονται εφαρμογές και παραδείγματα του city branding σε κάποιες μεγάλες πόλεις στον κόσμου, όπως Άμστερνταμ, Λονδίνο και Νέα Υόρκη. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναλύεται η σημαντικότητα του πολιτισμού μιας πόλης στην ανάπτυξη του city branding και τα χαρακτηριστικά στοιχεία της πολιτιστικής κουλτούρας και ταυτότητας. Γίνεται εκτενής αναφορά στο Δήμο Κοζάνης, όσον αφορά στα ιστορικά, οικονομικά και δημογραφικά του στοιχεία, τις παραδόσεις και τα αξιοθέατα του και καταγράφονται δεδομένα από ευρωπαϊκούς φορείς σχετικά με την κατάταξη πόλεων της Ελλάδας σε σχέση με το city branding. Στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η έρευνα που πραγματοποιήθηκε για την καταγραφή της παρούσας κατάστασης στην πόλη της Κοζάνης, σύμφωνα με τις γνώμες των επισκεπτών της. Παρουσιάζεται η Μεθοδολογία της Έρευνας που διεξάχθηκε στα πλαίσια της παρούσης εργασίας με τη χρήση ερωτηματολογίων στην ελληνική γλώσσα. Τέλος στο έκτο κεφάλαιο καταγράφονται τα βασικά συμπεράσματα που προέκυψαν από την ανωτέρω εργασία.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σαριαννίδης Νικόλαος
Uncontrolled Keywords: Εμπορικό σήμα, Brand, Branding, City Branding, Place Marketing, Μελέτη περίπτωσης (Κοζάνη)
Subjects: Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 21 Jul 2021 09:14
Last Modified: 21 Jul 2021 09:14
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11105

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top