Στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ της Κοζάνης

Καραγιαννίδου, Παρασκευή Χρ. (2020) Στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ της Κοζάνης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D75_2020.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η παρούσα εργασία ασχολείται με την ανάπτυξη στρατηγικού τουριστικού σχεδίου στην Κοζάνη, το οποίο θα αποτελέσει το μέσο της τουριστικής ενδυνάμωσης της περιοχής. Θα γίνει ανάλυση – μελέτη περίπτωσης και πιο συγκεκριμένα θα παρουσιάσουμε σαν προτεινόμενο πλάνο μάρκετινγκ εκείνο της Κοζάνης. Στην εργασία αναλύονται η στρατηγική ανάλυση, οι στρατηγικές μάρκετινγκ και το πλάνο μάρκετινγκ του τουριστικού προϊόντος της Κοζάνης.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σπινθηρόπουλος Κωνσταντίνος
Uncontrolled Keywords: Στρατηγικό τουριστικό σχέδιο, Τουρισμός στην Κοζάνη, Σχέδιο μάρκετινγκ, Τουριστικό μάρκετινγκ (Κοζάνη), Τουριστική προβολή
Subjects: Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ
Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός
Τ > Τουριστική ανάπτυξη
Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 20 Jul 2021 10:14
Last Modified: 20 Jul 2021 10:14
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11092

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top