Καραγιαννίδου, Παρασκευή Χρ. (2020) Στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ της Κοζάνης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D75_2020.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Η παρούσα εργασία ασχολείται με την ανάπτυξη στρατηγικού τουριστικού σχεδίου στην Κοζάνη, το οποίο θα αποτελέσει το μέσο της τουριστικής ενδυνάμωσης της περιοχής. Θα γίνει ανάλυση – μελέτη περίπτωσης και πιο συγκεκριμένα θα παρουσιάσουμε σαν προτεινόμενο πλάνο μάρκετινγκ εκείνο της Κοζάνης. Στην εργασία αναλύονται η στρατηγική ανάλυση, οι στρατηγικές μάρκετινγκ και το πλάνο μάρκετινγκ του τουριστικού προϊόντος της Κοζάνης.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σπινθηρόπουλος Κωνσταντίνος |
Uncontrolled Keywords: | Στρατηγικό τουριστικό σχέδιο, Τουρισμός στην Κοζάνη, Σχέδιο μάρκετινγκ, Τουριστικό μάρκετινγκ (Κοζάνη), Τουριστική προβολή |
Subjects: | Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός Τ > Τουριστική ανάπτυξη Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 20 Jul 2021 10:14 |
Last Modified: | 20 Jul 2021 10:14 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11092 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |