Το μάρκετινγκ στην αρχιτεκτονική

Μπαϊρακταρίδης, Παύλος Γρ. (2020) Το μάρκετινγκ στην αρχιτεκτονική. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D43_2020.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (3MB)

Abstract

Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει την αλληλένδετη σχέση της αρχιτεκτονικής με το μάρκετινγκ, δύο εννοιών πολύ διαφορετικών που όμως συνυπάρχουν και συνεργάζονται από την αρχή της σύλληψης τους. Πιο συγκεκριμένα, μέσω μιας σειράς θεωρητικών προσεγγίσεων βασισμένες σε έγκυρες βιβλιογραφικές πηγές, προσωπικά πορίσματα, και μελέτης, η εργασία επιχειρεί να αποδείξει αυτή τη συνεργασία και τους λόγους ύπαρξής της. Για την επίτευξη αυτού του στόχου αυτού, η έρευνα διαιρείται σε τρείς κατευθυντήριους άξονες. Ο πρώτος, είναι ο κατεξοχήν θεωρητικός άξονας που βασίζεται κυρίως σε αντιλήψεις και εμπειρίες διακεκριμένων θεωρητικών. Όλο αυτό το μέρος επικεντρώνεται στην ατμόσφαιρα των χώρων και τη προώθηση του αστικού περιβάλλοντος με συγκεκριμένες μεθόδους που αποδεικνύουν το αρχικό επιχείρημα. Στη συνέχεια, θα παρουσιαστούν υλοποιημένα παραδείγματα από την αρχιτέκτονα Zaha Hadid στα οποία θα χρησιμοποιηθούν τα γνωστικά εργαλεία που καταγράφηκαν νωρίτερα. Τέλος, στο τρίτο μέρος, θα διατυπωθούν συμπεράσματα σχετικά με την έρευνα που θα προέρχονται αφενός από την βιβλιογραφική ανάλυση και αφετέρου από προσωπικά συμπεράσματα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σερδάρης Παναγιώτης
Uncontrolled Keywords: Αρχιτεκτονική και μάρκετινγκ, Μάρκετινγκ εντυπώσεων, Αστικό περιβάλλον, Ατμόσφαιρα χώρων, Μελέτη παραδειγμάτων
Subjects: Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 01 Jul 2021 09:25
Last Modified: 01 Jul 2021 09:25
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10978

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top