Μήτσιος, Ηλίας Ν. (2020) Η Bιομηχανία του Gaming και οι επιρροές σε άλλες βιομηχανίες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D13_2020.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (841kB) |
Abstract
Η συγκεκριμένη εργασία έχει ως σκοπό να μας βοηθήσει να καταλάβουμε το ρόλο της βιομηχανίας σαν διασκέδαση, όπως είναι και ο πρωταρχικός της σκοπός, άλλα και πως έχει επηρεάσει άλλες βιομηχανίες. Για να το καταφέρουμε αυτό και να κατανοήσουμε της επιρροές της θα πρέπει να κοιτάξουμε πέρα από τα συνήθεις όρια και της συνήθεις διασυνδέσεις αυτής. θα δούμε επιλεκτικά σε μια χρονική αναδρομή τι έχει αναπτύξει ή βυθίσει την βιομηχανία, ποιες ήταν οι τεχνολογίες και τα σκεπτικά πίσω από κονσόλες, παιχνίδια και ηλεκτρονικές συσκευές όπως τα κινητά μας τηλεφώνα. Στην συνεχεία θα δούμε πως έχει επηρεάσει τις θετικές επιστήμες, την ιατρική και την αστροφυσική, πως βοήθησε τον στρατό και πιες είναι η συνδέσεις της με τον αθλητισμό και τον τουρισμό. Θα δούμε τι προβλήματα αντιμετώπισε στον δρόμο της, και εάν τα αντιμετώπισε πλήρως με ποιους τρόπους. Ευελπιστώ στο τέλος της εργασίας να έχουμε αποκομίσει μια καινούρια οπτική γωνιά επάνω στα βίντεο παιχνίδια, και ίσως βρούμε τρόπους που θα μπορέσουν να βοηθήσουν εμάς σαν ανθρώπους και τις επιχειρήσεις.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σερδάρης Παναγιώτης |
Uncontrolled Keywords: | Βιομηχανία gaming, Επιρροές gaming στις θετικές επιστήμες |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 29 Jun 2021 06:07 |
Last Modified: | 29 Jun 2021 06:12 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10966 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |