Χορηγία και Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: διαχρονική εξέλιξη και σημερινή κατάσταση: μελέτη περίπτωσης της Vodafone = Sponsorship and Corporate Social Responsibility: evolution and the current status

Ασκητή, Γεωργία (2020) Χορηγία και Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: διαχρονική εξέλιξη και σημερινή κατάσταση: μελέτη περίπτωσης της Vodafone = Sponsorship and Corporate Social Responsibility: evolution and the current status. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC44_2020.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (340kB)

Abstract

Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να αποσαφηνιστεί η έννοια της χορηγίας και οι διαφορές που έχει με την έννοια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Επίσης στόχος ήταν να διερευνηθεί ο τρόπος με τον οποίο μια εταιρεία χρησιμοποίει τα εργαλεία της χορηγίας και της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης ως μέσο για την προβολή της στο ευρύ κοινό ως εταιρεία που ενδιαφέρεται για το περιβάλλον, για τους εργαζομένους και για τις ευπαθείς ομάδες που χρειάζονται άμεση στήριξη. Η μεθοδολογία της εργασίας είναι η πρωτογενής, ποιοτική έρευνα. Χρησιμοποιήθηκε το εργαλείο της μελέτης περίπτωσης και της προσωπικής συνέντευξης. Η μελέτη περίπτωσης που διεξάχθηκε αφορά την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας Vodafone. Η συνέντευξη πραγματοποιήθηκε με την διευθύντρια εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της Vodafone, κυρία Αγγελική Παπαντωνίου. Σκοπός ήταν να διαφανεί ο τρόπος με τον οποίο μια εταιρεία χρησιμοποιεί τη χορηγία ως εργαλείο της κοινωνικής εταιρικής ευθύνης. Τα κυριότερα συμπεράσματα που προκύπτουν από την παρούσα εργασία είναι ότι ο θεσμός των χορηγιών πλέον έχει αλλάξει και χρησιμοποιείται από τις εταιρείες ως επικοινωνιακό μέσο. Η χορηγία πλέον έχει χάσει τον κοινωνικό της χαρακτήρα και έχει υιοθετήσει ένα πιο εμπορικό χαρακτήρα και πλέον χρησιμοποιείται ως μέσο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης ( ΕΚΕ) . Αποδείχθηκε πως η χορηγία ως μέσο της ΕΚΕ έχει έναν αμφίδρομο χαρακτήρα, δηλαδή βοηθά και την εταιρεία να δείξει το καλό της προφίλ στο ευρύ κοινό μέσω των χορηγιών που επιλέγει κάθε εταιρεία να κάνει αλλά βοηθά και το ευρύ κοινό διότι μέσω της χορηγίας βοηθούνται ευπαθείς ομάδες της κοινωνίας μας που λόγω την οικονομικής κρίσης χρειάζονται οικονομική, κυρίως, υποστήριξη. Στην συνέντευξη που διεξήχθη συμπεράναμε πως μια εταιρία όπως η Vodafone μπορεί να βοηθήσει πολύ τις αδύναμες κοινωνικές ομάδες , μέσω των χορηγιών, πράγμα που σημαίνει πως αν εταιρείες με το εκτόπισμα της Vodafone εντάξουν στην εταιρική κοινωνική τους ευθύνη την χορηγία, θα μπορέσουν να βοηθηθούν ακόμη περισσότερες ευπαθείς ομάδες που βρίσκονται σε ανάγκη.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Πανάτσα Ναταλία
Uncontrolled Keywords: Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, Χορηγία, Vodafon.
Subjects: Χ > Χορηγία, Επιχειρηματική
Ε > Εταιρείες
Κ > Κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 18 May 2021 10:45
Last Modified: 22 Sep 2021 06:33
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10878

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top