Δημιουργία εκπαιδευτικού παιχνιδιού σε γλώσσα GML

Τουμπουλίδης, Χαράλαμπος (2020) Δημιουργία εκπαιδευτικού παιχνιδιού σε γλώσσα GML. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
EI35_2021.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (3MB)

Abstract

Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα παρουσιαστεί η διαδικασία ανάπτυξης ενός εκπαιδευτικού παιχνιδιού τύπου QUIZ με τη χρήση του εργαλείου GameMaker Studio και την αντίστοιχη γλώσσα GML. Στην αρχή θα γίνει λόγος γενικά για τα ψηφιακά παιχνίδια και τα βασικά χαρακτηριστικά τους, ενώ στη συνέχεια θα αναφερθούμε στα χαρακτηριστικά του GameMaker Studio και πώς μπορεί να το αξιοποιήσει κάποιος μέσα στον προγραμματισμό. Στο πρακτικό μέρος, θα γίνει βήμα προς βήμα παρουσίαση όλων των σταδίων που ακολουθούνται μέχρι την πλήρη ανάπτυξη ενός φιλικού προς το χρήστη παιχνιδιού αξιολόγησης γνώσεων, με ερωτήσεις και απαντήσεις.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Κρανάς Αθανάσιος
Uncontrolled Keywords: Ψηφιακά παιχνίδια, GameMaker Studio, GameMaker Language.
Subjects: Γ > Γλώσσες προγραμματισμού (Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές)
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 13 May 2021 08:28
Last Modified: 13 May 2021 08:28
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10869

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top