Κεραμάρης, Ιωάννης Αλ. (2020) Η συμπεριφορά του καταναλωτή στα επώνυμα προϊόντα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D8_2020.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Η παρούσα εργασία αναφέρεται στηνσυμπεριφοράτου καταναλωτή στα επώνυμα προϊόντα. Αρχικά, δίνονται ορισμοί και το αντικείμενο μελέτης της συμπεριφοράς του καταναλωτή. Εν συνεχεία διερευνώνται οι παράγοντες που επηρεάζουν τις αγοραστικές αποφάσεις τους και διαδικασία λήψης αγοραστικών αποφάσεων. Ακολουθούν η έννοια της μάρκας, η αξία που έχει για καταναλωτές και επιχειρήσεις. Έπειτα γίνεται αναφορά, για την δημιουργία ισχυρής μάρκας και τα στοιχεία που συνθέτουν ένα επιτυχημένο brand, καθώς και στρατηγικές ανάπτυξης εμπορικής επωνυμίας.Το ερευνητικό ερώτημα της εργασίας είναι αν επηρεάζονται και πόσο οι καταναλωτές από τα επώνυμα προϊόντα. Για το σκοπό αυτό έγινε πρωτογενής ποσοτική έρευνα με την χρήση ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου μέσω της εφαρμογής GoogleForm, το δείγμα ήταν 120 ερωτηθέντες. Τα αποτελέσματα της έρευνας παρουσιάζονται στο τελευταίο κεφάλαιο της εργασίας.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σερδάρης Παναγιώτης |
Uncontrolled Keywords: | Καταναλωτής, Προϊόν, Μάρκετινγκ, Brand, Συμπεριφορά Καταναλωτή, Ιδιωτική Ετικέτα |
Subjects: | Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 08 Jun 2021 09:30 |
Last Modified: | 08 Jun 2021 09:30 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10727 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |