Σχεδιασμός - δημιουργία συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (crm) για επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών ασφαλείας με java του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας

Χουρμουζιάδης, Ευγένιος and Ροστάν, Παναγιώτης (2020) Σχεδιασμός - δημιουργία συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (crm) για επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών ασφαλείας με java του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
EI16_2020.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Σε πολλούς εργασιακούς τομείς έχει δημιουργηθεί η ανάγκη για την καλύτερη, αποδοτικότερη και ασφαλέστερη διαχείριση μίας επιχείρησης. Γενικά, είναι πιο εύκολο να διαχειριστείς ένα πελατολόγιο, την αποθήκη ή τις υπηρεσίες που προσφέρει μια επιχείρηση από την οθόνη ενός υπολογιστή. Ειδικότερα σε μια επιχείρηση παροχής συστημάτων ασφαλείας είναι σημαντικό να γίνεται σωστή διαχείριση του κάθε πελάτη και της εγκατάστασης που του παρέχεται λεπτομερώς. Όπως σε κάθε εταιρία που θέλει να συμβαδίζει με τα δεδομένα της τεχνολογίας ώστε να διευκολύνει την λειτουργία της έτσι και στη περίπτωσή μας αυτό θα γίνει μέσω ενός προγράμματος διαχείρισης πελατολογίου ή αλλιώς ενός CRM (Customer Relationship Managment).

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μπάτος Παναγιώτης
Uncontrolled Keywords: Σύστημα συναγερμού, Ασφάλεια, Εφαρμογή, Προγράμματος διαχείρισης πελατολογίου, Διαχείριση πελατειακών σχέσεων, Customer Relationship Managment.
Subjects: Γ > Γλώσσες προγραμματισμού (Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές)
Λ > Λογισμικό εφαρμογών - Ανάπτυξη
Π > Πελατειακές σχέσεις
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 27 Oct 2020 12:17
Last Modified: 27 Oct 2020 12:17
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10655

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top