Ζησίδης, Ευάγγελος (2019) Πλάνο μάρκετινγκ μιας επιχείρησης: μελέτη περίπτωσης SEAWORLD Α.Ε.Β.Ε. (ΘΑΛΑΣΣΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
LX32_2019.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (809kB) |
Abstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως αντικείμενο τη δημιουργία ενός πλάνου μάρκετινγκ για τα κατεψυγμένα προϊόντα της εταιρίας θαλάσσιος κόσμος. Το προϊόν που μελετήσαμε ήταν τα θαλασσινά στη λαδόκολλα και ανήκουν σε μια εταιρία που έχει έδρα στην Καρδίτσα. Η εταιρία αυτή είναι ο Θαλάσσιος κόσμος Α.Ε. ενώ η εταιρία αυτή κατάφερε να επεκταθεί σε ολόκληρη την Ελλάδα μέσω στρατηγικών franchising. Στόχος της εργασίας αυτής ήταν η λεπτομερής καταγραφή και ανάπτυξη ενός σχεδίου μάρκετινγκ της εταιρίας Θαλάσσιος κόσμος, με σκοπό την όσο το δυνατόν καλύτερη και άρτια προώθηση της εταιρίας προς τα έξω, με τις καλύτερες πολιτικές μάρκετινγκ, να καταφέρει η εταιρία να κερδίσει ένα μεγαλύτερο κομμάτι του καταναλωτικού κοινού, δηλαδή των πελατών. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα, την καλύτερη απόδοση της εταιρίας στο μέλλον. Από την ανάλυση και καταγραφή του σχεδίου Μάρκετινγκ, φαίνεται πως η υιοθέτηση αυτής της στρατηγικής(στρατηγική διαφοροποίησης) οδηγεί την εταιρία «Θαλάσσιος Κόσμος» σε αύξηση του μεριδίου της αγοράς με παράλληλη αύξηση των κερδών της. Τα προϊόντα που προσφέρονται από την εταιρία στον καταναλωτή, χαρακτηρίζονται από καινοτομία, ενώ στη συνείδηση των καταναλωτών έχουν αναγνωριστεί ως προϊόντα που σχετίζονται με την υγιεινή διατροφή. Η στρατηγική και το σχέδιο μάρκετινγκ που υλοποιεί η επιχείρηση, Οα συμβάλλει στην τοποθέτηση της επιχείρησης στην αγορά, η οποία θα υποστηριχθεί ως ένα νέο δημιουργικό μίγμα προβολής και προώθησης, απαραίτητο συστατικό στοιχείο του οποίου είναι η εταιρική κοινωνική ευθύνη.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Καταραχιά Ανδρονίκη |
Uncontrolled Keywords: | Στρατηγικός σχεδιασμός, Σχέδιο μάρκετινγκ, Πλάνο μάρκετινγκ, Θαλάσσιος κόσμος |
Subjects: | Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 30 Sep 2020 10:24 |
Last Modified: | 22 Apr 2024 07:53 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10544 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |