Τουριστικό σχέδιο marketing Λήμνου

Ντελοπούλου, Ευαγγελία Β. (2019) Τουριστικό σχέδιο marketing Λήμνου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
LX31_2019.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό να αναδείξει πιθανότητες ανάπτυξης της τουριστικής κίνησης της Λήμνου. Παρουσιάζεται λοιπόν, ένα ολοκληρωμένο πλάνο marketing η υφιστάμενη κατάσταση του νησιού σχετικά με: τουριστικές υποδομές (ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, επιχειρήσεις εστίασης, παροχές υπηρεσιών) καθώς και μια ανάλυση των τουριστικών προϊόντων και πόρων που διαθέτει το νησί. Έπειτα εντοπίζονται τα προβλήματα, αλλά και οι αδυναμίες που αντιμετωπίζει η Λήμνος με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, σε θέματα συνεργασίας, σε θέματα ανάδειξης των τουριστικών προϊόντων της, αλλά και υποδομών. Τέλος προτείνονται λύσεις για τη βελτίωση της προσφοράς των επιμέρους αυτών προϊόντων, προτάσεις για προώθηση και προβολή του νησιού, και γενικότερα για τη βελτίωση της εικόνας της Λήμνου.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Καταραχιά Ανδρονίκη
Uncontrolled Keywords: Τουριστικές υποδομές, Στρατηγικές ανάπτυξης, Τουριστικά προϊόντα, Σχέδιο δράσης, Swot ανάλυση, Στρατηγική μάρκετινγκ, Μίγμα μάρκετινγκ, Λήμνος
Subjects: Τ > Τουριστική ανάπτυξη
Τ > Τουριστική υποδομή
Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 30 Sep 2020 10:10
Last Modified: 30 Sep 2020 10:10
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10543

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top