Αθλητικό μάρκετινγκ: μελέτη περίπτωσης της Ρεάλ Μαδρίτης

Μαράζης, Δημήτριος Ι. (2018) Αθλητικό μάρκετινγκ: μελέτη περίπτωσης της Ρεάλ Μαδρίτης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
LX27_2018.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Αρχικά γίνεται αναφορά στην λειτουργία του μάρκετινγκ τους τρόπους δράσεις και εφαρμογής και της ιστορική του εξέλιξης, εν συνέχεια αναλύεται το μείγμα του αθλητικού μάρκετινγκ και των εννοιών που το πλαισιώνουν. Αναφέρονται τα στοιχεία της αθλητικής βιομηχανίας ως προϊόν μέσα από τον ανταγωνισμό, τη συνεργασία και τις χορηγίες στον αθλητισμό. Αναλύεται η τμηματοποίηση της αγοράς δίνοντας τις κατάλληλες στρατηγικές για την εφαρμογή του μάρκετινγκ σε αθλητικούς οργανισμούς το λεγόμενο αθλητικό μάρκετινγκ. Τέλος αναλύεται η περίπτωση της Ρεάλ Μαδρίτης ( Real Madrid ) και η δράση της στον χώρο του αθλητικού μάρκετινγκ παρουσιάζοντας τις διαφορετικές τεχνικές, μεταβολές και την προσαρμογή στον τρόπο λειτουργίας της.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Καταραχιά Ανδρονίκη
Uncontrolled Keywords: Αθλητικό μάρκετινγκ, Ρεάλ Μαδρίτης, Αθλητικό προϊόν, Χρηματοδότηση
Subjects: Α > Αθλητισμός
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 21 Jul 2020 10:21
Last Modified: 21 Jul 2020 10:21
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10421

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top