Κονσόλες ηλεκτρονικών παιχνιδιών: εξελικτική πορεία, τάσεις και προοπτικές

Καραπέτωβ, Γεώργιος - Γκιόργκι Ρ. (2020) Κονσόλες ηλεκτρονικών παιχνιδιών: εξελικτική πορεία, τάσεις και προοπτικές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D3_2020.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial.

Download (1MB)

Abstract

Η παρακάτω εργασία πραγματοποιήθηκε για να γνωρίσουμε καλύτερα την βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών και των εταιρειών τους στο τρόπο που κινήθηκαν για την εξέλιξη των παιχνιδομηχανών τους και τα κέρδη που τους φέρανε μέχρι στιγμής. Επίσης μπορούμε να διακρίνουμε την εταιρία με τα περισσότερα κέρδη ανά γενιά και τις επενδύσεις που έγιναν ώστε να μπορούν να ανταγωνιστούν μεταξύ τους και τα βιντεοπαιχνίδια που πρόσφεραν έξτρα κέρδη στην κάθε εταιρεία ξεχωριστά.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σαπρίκης Ευάγγελος
Uncontrolled Keywords: Ηλεκτρονικά παιχνίδια, Κονσόλες ηλεκτρονικών παιχνιδιών, Video Games Consoles, Εταιρείες παιχνιδομηχανών, Εικονική πραγματικότητα (VR)
Subjects: Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Η > Ηλεκτρονικοί υπολογιστές
Ψ > Ψυχαγωγία
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 20 Jul 2020 10:28
Last Modified: 23 Jun 2021 09:01
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10406

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top