Οπτικά ερεθίσματα και καταναλωτική συμπεριφορά

Κυριακοπούλου, Δήμητρα - Μαλεβήνα Κ. (2019) Οπτικά ερεθίσματα και καταναλωτική συμπεριφορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D28_2019.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Οι μαρκετίστες, είχαν πάντα σαν στόχο την πώληση των προϊόντων σε ταχύρρυθμους χρόνους, για την απόκτηση κέρδους της επιχείρησης. Έτσι δημιουργούσαν διαφήμισης, με απώτερο σκοπό να προσελκύσουν το ενδιαφέρον τον καταναλωτών. Επίσης άλλαζαν την εμφάνιση του προϊόντος, προσπαθώντας να το κάνουν ποιο ελκυστικό προς το κοινό. Μιας και το πρώτο που αντικρίζουν οι καταναλωτές σε ένα προϊόν είναι η εμφάνιση. Για να το πετύχουν αυτό χρησιμοποιούσαν λογότυπα ή δίνοντας κάποιο ιδιαίτερο χρώμα στην συσκευασία, δημιουργώντας έτσι το ανάλογο συναίσθημα για να προκαλέσουν το ενδιαφέρων τον καταναλωτών για το συγκεκριμένο προϊόν.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σερδάρης Παναγιώτης
Uncontrolled Keywords: Χρώματα, Καταναλωτής, Πελάτης
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 23 Jun 2020 08:38
Last Modified: 23 Jun 2020 08:38
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10313

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top