Η σημασία του μάρκετινγκ και των δημοσίων σχέσεων σε αναπτυσσόμενες εταιρείες: «APIVITA»

Ζάχου, Βασιλική Ι. and Πέτροβα, Λουΐζα Ι. (2019) Η σημασία του μάρκετινγκ και των δημοσίων σχέσεων σε αναπτυσσόμενες εταιρείες: «APIVITA». BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D27_2019.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει αντικείμενο μελέτης και διερεύνησης των πρακτικών του μάρκετινγκ αλλά και των δημόσιων σχέσεων που εφαρμόζουν οι αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις, έτσι ώστε να βελτιώσουν και να αναπτύξουν με το καλύτερο τρόπο τις επιχειρηματικές τους λειτουργίες. Ειδικότερα διερευνώνται και αναλύονται σε θεωρητική αλλά και ερευνητική βάση η εφαρμογή των παραπάνω πρακτικών στην αναπτυσσόμενη εταιρεία φαρμακευτικών καλλυντικών APIVITA. Μέσω ερωτηματολογίου που απευθύνθηκε στους φαρμακοποιούς, επιχειρήθηκε η μελέτη του μείγματος μάρκετινγκ που εφαρμόζει η εταιρεία APIVITA, σε σύγκριση με τις άλλες εταιρείες φαρμακευτικών καλλυντικών που προωθούν τα προϊόντα τους μέσω των φαρμακείων.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σερδάρης Παναγιώτης
Uncontrolled Keywords: Αναπτυσσόμενες εταιρείες, Φυσικά καλλυντικά, Καινοτομία, ΑPIVITA
Subjects: Δ > Δημόσιες σχέσεις
Ε > Εταιρείες
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 23 Jun 2020 08:18
Last Modified: 23 Jun 2020 08:18
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10312

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top