Λαζαρίδου, Μαρία (2020) Ηλεκτρονικό εμπόριο: το προφίλ του χρήστη - εκπαιδευτικού δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
epeap5_2020.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την διερεύνηση της χρήσης των υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου και γενικότερα του διαδικτύου από τον εκπαιδευτικό δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και εξετάζει τους παράγοντες που επιδρούν στην χρήση ή μη των υπηρεσιών αυτών. Στο πλαίσιο της δειγματοληπτικής έρευνας που πραγματοποιήθηκε, συγκεντρώθηκαν πρωτογενή δεδομένα με τη χρήση ερωτηματολογίου. Για την επεξεργασία των αποτελεσμάτων χρησιμοποιήθηκε το στατιστικό πρόγραμμα SSPS (SSPS v.20) καθώς και το λογιστικό πακέτο Microsoft Excel 2007. Πραγματοποιήθηκε περιγραφική στατιστική ανάλυση από τα αποτελέσματα της οποίας προέκυψε ότι οι εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι εξοικειωμένοι με το ηλεκτρονικό εμπόριο και το χρησιμοποιούν συχνά. Η συντριπτική πλειονότητα των ερωτηθέντων δήλωσε ότι χρησιμοποιεί τόσο τον Η/Υ όσο και το διαδίκτυο και για άλλους λόγου. Επίσης σχεδόν όλοι οι μη χρήστες των εξεταζόμενων υπηρεσιών πιστεύουν ότι στο μέλλον θα χρησιμοποιήσουν κάποια στιγμή. Ακόμα αναλύεται γενικότερα το ηλεκτρονικό εμπόριο όπως η έννοιά του, οι τύποι που διακρίνεται, πλεονεκτήματα – μειονεκτήματα και παρουσιάζονται οι οικονομικές επιπτώσεις του σε διάφορα επίπεδα.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Λοΐζου Ευστράτιος |
Uncontrolled Keywords: | Ηλεκτρονικό εμπόριο, Εκπαιδευτικός, Οικονομικές συνέπειες, Χρήση, Διαδίκτυο |
Subjects: | Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο |
Divisions: | Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων (Φλώρινα) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 27 Mar 2020 10:46 |
Last Modified: | 24 May 2021 05:17 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10250 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |