Social media και καταναλωτές, λόγοι χρήσης και αντιλήψεις

Μαργαρίτη, Αικατερίνη (2019) Social media και καταναλωτές, λόγοι χρήσης και αντιλήψεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC26_2019.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η ραγδαία ανάπτυξη των κοινωνικών μέσων τα έχει εδραιώσει ως έναν από τους κύριους πυλώνες που παίζουν ρόλο στην στρατηγική μάρκετινγκ αλλά και ως ένα εργαλείο για να κατανοήσουν την ηλεκτρονική συμπεριφορά των καταναλωτών τους. Τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν μία δυνατή πλατφόρμα μέσα από την οποία οι διαφημιστές έχουν τη δυνατότητα να προσεγγίσουν και να αλληλοεπιδράσουν με τους καταναλωτές, χτίζοντας παράλληλα σχέσεις. Η παρούσα διπλωματική έρευνα εξέτασε τον τρόπο με τον οποίο οι Έλληνες καταναλωτές χρησιμοποιούν τα social media και εστίασε στους δύο βασικούς παράγοντες, της ενημέρωσης και της αλληλεπίδρασης, που ώθησαν τους καταναλωτές να εμπλακούν με τις σελίδες μάρκας στο Facebook. Τα στοιχεία της έρευνας, που πραγματοποιήθηκε μέσω ερωτηματολογίου, οδήγησαν στη διεξαγωγή σημαντικών αποτελεσμάτων, που επιβεβαιώνουν ότι κύριος γνώμονας για τη συμμετοχή και εμπλοκή ενός χρήστη με μία εταιρεία είναι η κάλυψη της ανάγκης της ενημέρωσης με τους ερωτώμενους να τονίζουν ότι χρησιμοποιούν την πλατφόρμα του Facebook κυρίως για πληροφορίες, διαγωνισμούς και προσφορές.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Social media, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Συμπεριφορά καταναλωτή.
Subjects: Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 26 Sep 2019 09:27
Last Modified: 26 Sep 2019 09:27
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10112

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top