Αθλητικό μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις μέσα από τα social media. Μελέτη περίπτωσης για δημοφιλείς ομάδες ποδοσφαίρου

Καρακώστας, Φώτης-Παναγιώτης (2019) Αθλητικό μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις μέσα από τα social media. Μελέτη περίπτωσης για δημοφιλείς ομάδες ποδοσφαίρου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC20_2019.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Οι ραγδαίες εξελίξεις που έχει γνωρίσει η τεχνολογία στην εποχή μας έχει φέρει στην επιφάνεια κάποια νέα μέσα επικοινωνίας τα οποία δεν περιορίζονται μόνο στην μετάδοση της πληροφορίας αλλά την εμπλουτίζουν με ένα πολύ πιο άμεσο και διαδραστικό τρόπο. Ως αποτέλεσμα αυτού, έχει προσελκύσει μεγάλο μέρος του κοινού αλλά και των εταιρειών οι οποίες έρχονται σε επαφή με ένα πολύ σημαντικό εργαλείο για την δουλειά τους. Στην εργασία που ακολουθεί, κύριος στόχος είναι να προσεγγιστεί η έννοια του αθλητικού μάρκετινγκ αλλά και η επίτευξη αυτού μέσω των κοινωνικών δικτύων. Στο θεωρητικό επίπεδο της εργασίας, θα ερευνηθούν οι διαφορές του κλασικού μάρκετινγκ με αυτό του αθλητικού μάρκετινγκ αλλά και οι διαφορές των δημοσίων σχέσεων και αυτών που αφορούν τον χώρο του αθλητισμού. Εν συνεχεία, θα γίνει αναφορά ως προς την εικόνα που έχει κάθε επιχείρηση αλλά και το σύνολο των ειδών που υπάρχουν. Έπειτα, θα αναλυθούν αρκετά τα κοινωνικά δίκτυα ως προς τις μορφές τους, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα τους αλλά και τα κίνητρα για την χρησιμοποίησή τους. Κλείνοντας το θεωρητικό κομμάτι της εργασίας, επικεντρωνόμαστε στον χώρο του αθλητισμού και συγκεκριμένα στο αθλητικό μάρκετινγκ και στον αθλητισμό ως προϊόν συμπεριλαμβάνοντας ένα πολύ σημαντικό κομμάτι του αθλητισμού που είναι οι χορηγίες. Στο ερευνητικό μέρος αυτής της εργασίας, θα παρουσιαστούν και θα αναλυθούν οι απαντήσεις που δόθηκαν μέσω συνέντευξης από εκπροσώπους ποδοσφαιρικών ομάδων της χώρας μας σχετικά με το πώς μπορεί μια ποδοσφαιρική ομάδα να χρησιμοποιήσει το social media ώστε να μεταδώσει και να πετύχει την στρατηγική μάρκετινγκ που έχει θέσει αλλά και να ικανοποιήσει του χορηγούς της. Τέλος θα παρατεθούν κάποια γενικά συμπεράσματα τα οποία προέκυψαν από το ερευνητικό κομμάτι της εργασίας και πάντα σε σχέση με τα όσα έχουν αναλυθεί νωρίτερα στην θεωρία. Επιπλέον θα κατατεθούν κάποιες προσωπικές απόψεις και προτάσεις σχετικά με το κύριο ερώτημα που έχει τεθεί.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Παπατσιμούλη Μαρία
Uncontrolled Keywords: Αθλητικό μάρκετινγκ, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Social media, Ποδοσφαιρικές ομάδες, Χορηγοί.
Subjects: Α > Αθλητισμός
Δ > Δημόσιες σχέσεις
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 19 Sep 2019 09:45
Last Modified: 19 Sep 2019 09:45
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10092

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top