Στρατηγικές μάρκετινγκ των ελληνικών επιχειρήσεων τροφίμων στην αγορά της Ινδίας. Η περίπτωση του ελαιολάδου

Θώμου, Αικατερίνη Π. (2018) Στρατηγικές μάρκετινγκ των ελληνικών επιχειρήσεων τροφίμων στην αγορά της Ινδίας. Η περίπτωση του ελαιολάδου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC88_2018pdf.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Στη σύγχρονη δυναμική αγορά οι επιχειρήσεις προσανατολίζονται στην ανάπτυξη των προϊόντων τους και στην εφαρμογή ορθών και σύγχρονων πρακτικών μάρκετινγκ με στόχο να αποκτήσουν και να διατηρήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Επιπλέον, για να επιβιώσει και να αναπτυχθεί μια επιχείρηση κατά τη σημερινή εποχή, απαιτείται να δραστηριοποιηθεί τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά. Υπό αυτό το πρίσμα, η ανάπτυξη των αγροτικών προϊόντων και δη του ελαιολάδου και η εξέλιξη των πρακτικών μάρκετινγκ των ελληνικών επιχειρήσεων παραγωγής ελαιολάδου κρίνεται απαραίτητη, καθώς επηρεάζει σε σημαντικό βαθμό την οικονομία της Ελλάδας. Για τον λόγο αυτό η παρούσα μελέτη αναλύει τις στρατηγικές του διεθνούς μάρκετινγκ και ειδικά αυτές που εφαρμόζονται στα αγροτικά προϊόντα και το ελαιόλαδο, με στόχο την κινητοποίηση τόσο των σχετικών ελληνικών επιχειρήσεων όσο και των αρμόδιων φορέων και του Κράτους για εξαγωγικές δραστηριότητες σε παγκόσμιο επίπεδο. Σημαντική αγορά-στόχος για την εξαγωγή ελαιολάδου αποτελεί η αγορά της Ινδίας, η οποία διαπιστώνεται πως είναι ιδιαίτερη και δύσκολη, αλλά αποτελεί τεράστια ευκαιρία για τις εξαγωγικές εταιρείες ελληνικού ελαιολάδου. Ωστόσο, μέχρι και σήμερα δεν έχει αξιοποιηθεί, με αποτέλεσμα να κυριαρχεί η Ιταλία και η Ισπανία, παρόλο που το ελληνικό εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο είναι ανώτερης ποιότητας και συνεπώς το πλέον ωφέλιμο για τον άνθρωπο. Σκοπός της μελέτης είναι να αποτελέσει χρήσιμο εργαλείο για τις ελληνικές επιχειρήσεις παραγωγής ελαιολάδου, οι οποίες δραστηριοποιούνται ή επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν στο εξαγωγικό εμπόριο και ειδικότερα στις εξαγωγές ελαιολάδου στην Ινδία. Έτσι, αναλύεται το μάρκετινγκ του ελαιολάδου, τα οφέλη του ελαιολάδου για την υγεία και η αγορά της Ινδίας, ενώ στη συνέχεια διερευνώνται οι ενέργειες που πρέπει να γίνουν από τις ελληνικές επιχειρήσεις, αλλά και από τους αρμόδιους φορείς και το ελληνικό κράτος, ώστε το ελληνικό ελαιόλαδο να αναπτυχθεί και να εδραιωθεί στην αγορά της Ινδίας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Βλάχβεη Ασπασία
Uncontrolled Keywords: Ελαιόλαδο, Ινδία, Εξαγωγές.
Subjects: Δ > Διεθνές εμπόριο
Δ > Διεθνές μάρκετινγκ
Ε > Ελαιόλαδο
Ε > Εξαγωγές - Ελλάδα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 18 Sep 2019 08:22
Last Modified: 18 Sep 2019 08:22
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10088

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top