Η χρήση της δίεσης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Παράσχου, Ελένη Θ. (2018) Η χρήση της δίεσης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC87_2018.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Στην παρούσα εργασία αναπτύσσεται το θέμα της χρήσης της δίεσης στα social media. Τα κοινωνικά δίκτυα θεωρείται στην εποχή μας η νέα και σύγχρονη μορφή επικοινωνίας, που έχει εισβάλει στην καθημερινότητα μας. Συγκεκριμένα στο πρώτο κεφάλαιο αυτής της εργασίας γίνεται μια σύντομη αναφορά στον όρο επικοινωνία, την διαδικασία και τα δομικά χαρακτηριστικά της. Επίσης, γίνεται αναφορά ως προς τα χαρακτηριστικά των κοινωνικών δικτύων ( συμμετοχή, διαφάνεια, συνομιλία, κοινότητα, συνδεσιμότητα) και στις δύο κατηγορίες των social media. Η πρώτη κατηγοριοποίηση είναι σύμφωνα με τον Cavazza (Δημοσιεύσεις, διαμοιρασμός, συζήτηση, εμπόριο, τοποθεσία, δίκτυο, παιχνίδια). Και η δεύτερη κατηγοριοποίηση γίνεται σύμφωνα με τους Κaplan & Haenlein ( συνεργατικά έργα, ιστολόγια, κοινότητες περιεχομένου, ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, εικονικοί κόσμοι παιχνιδιών, εικονικοί κόσμοι κοινοτήτων).Έπειτα αναφέρονται οι λειτουργίες των social media( upload, like, share κοκ) Στο δεύτερο κεφάλαιο ,αναφέρεται ο ορισμός του hashtag, πως αποδίδεται στην ελληνική γλώσσα και πως στην αγγλική γλώσσα. Επίσης τι προϋποθέσεις πρέπει να έχει μια σειρά λέξεων για να θεωρηθεί hashtag. Στην συνέχεια αναλύεται η μορφή του hashtag, πως χρησιμοποιείτε συνήθως από τους χρήστες και η σύγχυση που τους δημιουργείτε συχνά ανάμεσα στο hashtag(#) και ατ (@). Έπειτα, ακολουθούν τα χαρακτηριστικά του hashtag σύμφωνα με τους Bruns & Stieglitz σε τρεις κατηγορίες αλλά και σύμφωνα με τους Bruns & Moe σε δυο κατηγορίες. Επιπλέον, αναλύεται η λειτουργία του hashtag από τους χρήστες ,για ποιού λόφους μπορούν να το χρησιμοποιήσουν και τέλος γίνεται ανάλυση για το hashtag σε κάθε social media(facebook,twitter, instagram κ.λπ). Στο τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο του θεωρητικού μέρους της παρούσας εργασίας γίνεται αναφορά στο ρόλο της δίεσης (hashtag) στα social media, στους σκοπούς της χρήσης της στα κοινωνικά δίκτυα, την ορθή χρήση και την αποτελεσματικότητα, την απήχηση και την συχνότητα χρήσης που έχουν τα hashtags καθώς και την επιρροή και παρακίνηση που μπορεί να ασκήσει ένα hashtag στους χρήστες ακόμη και τις αρνητικές και θετικές πτυχές του. Tέλος, ακολουθεί ένα κεφάλαιο με το ερευνητικό κομμάτι σχετικά με την χρήση της δίεσης στα κοινωνικά δίκτυα, τον σκοπό της, την συχνότητα χρήσης της και σε ποιο μέσο χρησιμοποιείται συνήθως.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Γιαννακοπούλου Αναστασία
Uncontrolled Keywords: Social media, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Δίεση.
Subjects: Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 15 Jul 2019 10:31
Last Modified: 15 Jul 2019 10:31
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10038

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top